تاریخ انتشار: 1400/10/29 15:20
کد خبر: 26952

آشتی دیبالا با یوونتوسی‌ها و شادی گل جدید

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس که به خاطر امتناع از شادی گل جنجال‌ساز شده بود، این بار به شیوه‌ای متفاوت شادی پس از گل انجام داد.
آشتی دیبالا با یوونتوسی‌ها و شادی گل جدید

به نظر می‌رسد که پائولو دیبالا اختلافاتش با یوونتوس را برطرف کرده است؛ حداقل این برداشتی است که می‌توان از رفتار شب گذشته (سه‌شنبه) او در حریان جریان پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل سامپدوریا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا داشت.

دیبالا در ابتدای هفته جاری که تیمش اودینزه را در سری A شکست داد، بعد از زدن گل شادی نکرد و در عوض به سکوها ورزشگاه آلیانتس تورین جایی که مدیران باشگاه مستقر بودند خیره شد تا غیرمستقیم به آنها برای تعلل‌شان برای تمدید قرارداد او پیامی داده باشد. بعد از چند روز گمانه‌زنی درباره آینده دیبالا و انتشار اخباری مبنی بر نارضایتی مدیران باشگاه از رویکرد این بازیکن آرژانتینی که گفته می‌شد به انتقال او به اینتر به عنوان بازیکن آزاد منتهی خواهد شد، حالا به نظر می‌رسد که وضعیت تغییر کرده است.

دیبالا شب گذشته در مدت کوتاهی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی،  گلزنی کرد اما به جای انجام شادی گل «نقاب گلادیاتور»، لبخند زد و با هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت. او با دست‌های باز مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه خوشحالی کرد و در حالی که می‌خندید از آنها خواست که برای تشویق تیم بایستند. چند دقیقه بعد، یوونتوس یک پنالتی به دست آورد و دیبالا توپ را برداشت و به سمت هم‌تیمی‌اش آلوارو موراتا رفت و آن را به او تقدیم کرد تا او پیروزی بانوی پیر را مقتدرانه‌تر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399jlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیبالا از تمدید قرارداد با یوونتوس منصرف شد