تاریخ انتشار: 1400/10/29 17:30
کد خبر: 26943

ناراحتی یوونتوس از درخواست جدایی ستاره برزیلی

آرتور ملو، هافبک برزیلی و میانی یوونتوس خواهان انتقال به آرسنال در بازار زمستانی است.
ناراحتی یوونتوس از درخواست جدایی ستاره برزیلی

حدود یک سال و نیم قبل بود که معاوضه ای غیرمنتظره بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس در مورد میرالیم پیانیچ و آرتور ملو صورت گرفت و زمان نشان داد هر دو تیم مرتکب اشتباه شده اند. دوران حضور پیانیچ در بارسلونا به قدری بود که این بازیکن بعد از یک سال راهی بشیکتاش ترکیه شد و حالا آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس نیز نتوانسته خود را هنوز در ترکیب تیم جدیدش ثابت کند.

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران آرسنال به یوونتوس پیشنهاد داده اند تا زمینه انتقال آرتور به لندن را را به صورت قرضی و بدون بند خرید فراهم کنند و آرسنال نیز در این مدت تمام دستمزد این هافبک برزیلی را پرداخت خواهد کرد. با این حال یوونتوس این پیشنهاد را رد کرده و تنها در صورت فروش دائم حاضر به صدور مجوز جدایی این بازیکن است.

اما آرتور ملو به صراحت به مدیران یوونتوس اعلام کرده که مایل است تورین را در این ماه به مقصد لندن ترک کند و حتی خود او مذاکراتی نیز با آرسنال برای این انتقال داشته و این رفتار موجب ناراحتی مدیران بیانکونری را فراهم کرده است. با توجه به شرایط مالی نه چندان خوب یوونتوس، مکس آلگری از مدیران یووه خواهان حفظ همه بازیکنان شده و پیش از این انتقال آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی این تیم نیز به بارسلونا به همین علت لغو شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5ay6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدت زمان دوری از میادین هافبک برزیلی یوونتوس مشخص شد