تاریخ انتشار: 1400/10/30 00:23
کد خبر: 26930

بازگشت مسی به تمرینات پاری سن ژرمن+ عکس

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن بعد از هفته ها در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

بازگشت مسی به تمرینات پاری سن ژرمن+ عکس

لیونل مسی امروز برای اولین بار پس از ابتلا به بیماری کرونا در روزهای پایانی سال گذشته، به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشته و به طور کامل و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. لیونل مسی در تعطیلات زمستانی لیگ فرانسه در زادگاه خود روزاریو در آرژانتین و در تعطیلات به این بیماری مبتلا شد. البته باشگاه پاری سن ژرمن در تاریخ پنح ژانویه اعلام کرد که لیونل مسی پس از منفی شدن تست به فرانسه بازگشته، اما او از امروز به تمرینات گروهی ملحق شده است.

البته مسی پنج شنبه هفته گذشته تمرینات انفرادی را از سر گرفت و همان روز در اینستاگرام نوشت: "این بیماری بیشتر از آنچه فکر می کردم طول کشید، اما تقریبا بهبود یافته ام و مشتاقانه منتظر بازگشت به زمین هستم."

بازگشت مسی به تمرینات پاری سن ژرمن+ عکس

حالا هواداران پاری سن ژرمن امیدوارند با نزدیک شدن به روزهای حساس فصل، بالاخره شاهد رونمایی از درخشش لیونل مسی در ترکیب تیم محبوب خود باشند. لیونل مسی این فصل در مجموع 10 بازی لیگ یک را به دلیل مصدومیت، بازگشت دیرهنگام از اردوی آرژانتین و سپس بیماری کرونا از دست داده است. مسی در 11 بازی لیگ برای پاری سن ژرمن تنها یک گل به ثمر رسانده و البته در لیگ قهرمانان اروپا پنج بار گلزنی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byd8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مکان بازی یاران طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد