تاریخ انتشار: 1400/11/01 22:16
کد خبر: 26873

احتمال غیبت رونالدو مقابل وستهام به دلیل گردن‌درد

احتمال دارد که کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت در دیدار برابر وستهام غایب باشد.
احتمال غیبت رونالدو مقابل وستهام به دلیل گردن‌درد

 منچستریونایتد روز یکشنبه باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام برود اما شاید رونالدو در این بازی حاضر نباشد.

این مهاجم پرتغالی در جریان پیروزی 1-3 یونایتد برابر برنتفورد که چهارشنبه شب برگزار شد از ناحیه گردن مصدوم شد.

با این حال این بازی حواشی بیشتری داشت، چرا که رونالدو در دقیقه 71 از زمین بازی بیرون کشیده شد و پس از این تعویض به رانگینک اعتراض کرد که چرا دست به تعویض او زده و گرمکنش را نیز پرت کرد.

رانگنیک پس از آن مدعی شد که تصمیمش برای بیرون کشیدن رونالدو برای کاهش ریسک تکرار اتفاقی بود که در ویلا پارک رخ داد و استون ویلا موفق شد دو گل خورده از یونایتد را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند.

حالا این مربی آلمانی اعلام کرده که رونالدو در جریان این بازی از ناحیه گردن دچار مشکل شده و روز پنجشنبه نیز ساعت‌ها تحت درمان قرار داشته است.

او در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد اظهار داشت:« حضور کریستیانو در هاله‌ای از ابهام است چون او از ناحیه گردن دچار مشکل است. او روز گذشته به مدت دو یا سه ساعت تحت درمان قرار داشت و ما باید ببینیم که امروز چه شرایطی دارد.»

این در حالی است که یونایتد در بازی برابر وستهام از حضور ویکتور لیندلوف نیز محروم است، این بازیکن سوئدی به دلیل حمله سارقان به منزلش در زمانی که این بازیکن در بازی برنتفورد در زمین حضور داشت و همسر و دو فرزندش تنها بودند در این دیدار به میدان نمی‌رود.

جیدون سانچو نیز که در بازی برابر برنتفورد به دلیل فوت یکی از اعضای خانواده‌اش غیبت داشت، احتمالا در این بازی نیز یونایتد را همراهی نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36edl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سرگیری تمرینات منچستریونایتد با حضور ۲۰ بازیکن/ خبری از رونالدو نیست