تاریخ انتشار: 1400/11/04 01:27
کد خبر: 26747

مورینیو: تقصیر من بود که دیر به زمین آمدیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می گوید بابت دیر آمدن بازیکنانش به زمین برای نیمه دوم عذرخواهی کرده است.
مورینیو: تقصیر من بود که دیر به زمین آمدیم

 شاگردان ژوزه مورینیو امروز یک نمایش فوق‌العاده را مقابل امپولی ارائه دادند و نهایتا موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل 4-2 شکست دهند. موضوعی که باعث شد رم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و از طرف دیگر آنها با یک پیروزی روحیه بخش پا به تعطیلات بازی‌های ملی بگذارند.

مورینیو در پایان بازی گفت : "این یک نتیجه عالی است. 4-2 یک نتیجه عالی برای ما است. قبل از این بازی از تساوی لاتزیو، آتالانتا و فیورنتینا خبر داشتیم. برای ما نیمه اول کلیدی بود اما آنهایی که از تلویزیون بازی را می دیدند احتمالاً نیمه دوم را بیشتر دوست داشتند. من همچنین به امپولی به خاطر روحیه ای که از خود به نمایش گذاشت تبریک می گویم.

ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم. در نیمه دوم ما فشار خود را کاهش داده و این موضوع باعث شد که امپولی بهتر عمل کند. در ابتدای نیمه دوم تا زمانی که بازی 4-2 شد ما با مشکل مواجه شدیم اما نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، بلکه می‌خواهم در مورد کیفیت حریف حرف بزنم و بگویم که با حضور در اینجا و ارائه چنین عملکردی چقدر خوب بودیم."

مورینیو

دیر آمدن به زمین برای نیمه دوم : "یادم نمی آید که مقابل لچه یا کالیاری حریف دیر به زمین آمده باشد. این کار را دوست ندارم اما باید بگویم که تقصیر من بود. در حال تجزیه و تحلیل بازی با آیپد بودم و با بازیکنانم هم صحبت می‌کردم. من به خاطر این مسئله عذرخواهی هم کردم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9gmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 افشای یک راز جالب درباره تصمیم‌عجیب ژوزه مورینیو