تاریخ انتشار: 1400/11/07 11:13
کد خبر: 26636

رکورد فروش پیراهن یووه زده شد

باشگاه یوونتوس تنها باشگاه ایتالیایی حاضر در بین 10 تیم برتر از نظر فروش پیراهن در اروپا به حساب می‌آید.
 رکورد فروش پیراهن یووه زده شد

یکی از راه‌های کسب درآمد برای باشگاه‌های اروپایی فروش پیراهن این باشگاه‌هاست که جایگاه خاصی نیز در بین هواداران دارد. اهمیت این موضوع برای باشگاه‌ها پس از ممانعت از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها یا محدودیت در حضور آنها بیشتر شد.

بررسی میزان فروش این پیراهن از سوی منابع بسیاری انجام می‌شود اما معتبرترین آنها Euromerica Sport Marketing است که از سوی فیفا نیز برای این کار مجوز دارد.

بر اساس اعلام این منبع معتبر، بایرن مونیخ سال گذشته 3.2 میلیون پیراهن در قاره اروپا به فروش رساند که بیشتر از هر باشگاه دیگری بود.

رئال مادرید با فروش سه میلیون پیراهن در رده دوم قرار دارد و لیورپول با 2.4 میلیون پیراهن و منچستریونایتد با 1.95 میلیون پیراهن در جایگاه سوم و چهارم ایستاده‌اند.

در واقع یوونتوس تنها باشگاه ایتالیایی است که بین 10 باشگاه برتر از نظر فروش پیراهن در قاره اروپا قرار دارد و موفق شده با فروش 1.42 میلیون پیراهن در رتبه پنجم بایستد.

این در حالی است که بارسلونا تنها موفق به فروش 1.34 میلیون پیراهن شده و در رده ششم قرار گرفته است. چلسی نیز به عنوان قهرمان اروپا با 1.31 و بروسیا دورتموند با 1.18 در رتبه هفتم و هشتم جای گرفته‌اند.

پیوستن لیونل مسی باعث شده که آمار فروش پیراهن پاری سن ژرمن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند اما همچنان برای این که آنها به رده‌های ابتدایی برسند کافی نبوده و این تیم را با 1.18 میلیون در رده نهم قرار داده است.

پس از آنها نیز منچسترسیتی ایستاده که با 1.08 میلیون پیراهنی که در یک سال اخیر فروخته در جایگاه دهم ایستاده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5qoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان در فکر سوپرلیگ