تاریخ انتشار: 1400/11/09 12:42
کد خبر: 26544

لمپارد سرمربی اورتون می‌شود

طبق گزارش رسانه‌ها، فرانک لمپارد اسطوره چلسی سرمربی جدید "تافی‌ها" خواهد شد.

لمپارد سرمربی اورتون می‌شود

 به نقل از ساکرنت، طبق گزارش رسانه‌ها، یک سال پس از اخراج از چلسی، فرانک لمپارد فرصت جدیدی در لیگ برتر پیدا می‌کند. همان‌طور که روزنامه دیلی تلگراف و کارشناس نقل و انتقالات فابریزیو رومانو گزارش داده است، فرانک لمپارد با سران این تیم به توافق رسیده است و قرار است به عنوان سرمربی جدید این تیم فعالیت کند.

لمپارد که به عنوان بازیکن چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و سه بار قهرمان انگلیس شده است، دوران مربیگری خود را در تیم دسته دومی دربی کانتی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹ راهی چلسی شد. پس از شروع ضعیف فصل، در ابتدای سال ۲۰۲۱ او از سمت خود برکنار و توماس توخل جانشین او در تیم فوتبال چلسی شد. 

اگر لمپارد هدایت اورتون را بر عهده بگیرد، کار سختی در انتظار اسطوره فوتبال انگلیس است. تیم آبی‌پوش بندر لیورپول در نبرد برای سقوط نکردن قرار دارد. اورتون با تنها ۱۹ امتیاز از ۲۰ بازی شرایط سختی دارد و ممکن است یکی از تیم‌های سقوط کننده لیگ برتر باشد.

اورتون روز جمعه اعلام کرد فرهاد مشیری، مالک آن، ۱۰۰ میلیون پوند دیگر(تقریبا ۱۲۰ میلیون یورو) به باشگاه اختصاص داده است. این باشگاه لیگ برتری در انگلیس می‌خواهد از این پول برای جبران خسارات ناشی از همه گیری کرونا استفاده کند. علاوه بر این، قرار است با این پول، بازیکنان جدیدی نیز جذب شوند و ساخت ورزشگاه جدید نیز ارتقا یابد. در سه سال گذشته، اورتون در مجموع ۲۶۵ میلیون پوند از دست داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wobz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی پیشنهاد سرمربیگری اورتون را رد کرد