تاریخ انتشار: 1400/11/11 09:05
کد خبر: 26472

دلسرد شدن رئال از جذب هالند

آسیب دیدگی‌های پیاپی فوق ستاره نروژی باعث شده است که سران رئال مادرید در جذب این بازیکن تجدید نظر کنند.
دلسرد شدن رئال از جذب هالند

به نقل از اسپورت، ارلینگ هالند یکی از گزینه های جدی رئال مادرید برای تقویت خط حمله است.بعد از درخشش خیره کننده هازارد در بوروسیا دورتموند خبرهای زیادی درباره انتقال این بازیکن به رئال مادرید به گوش رسیده و حتی خود این بازیکن برای حضور در لالیگا ابراز آمادگی کرده است.

روزنامه اسپورت اسپانیا از نگرانی سران رئال مادرید به خاطر آسیب دیدگی های پیاپی هازارد سخن به میان آورد و نوشت که ممکن است این موضوع باعث شود که انتقال این مهاجم نروژی به رئال منتفی شود.

هالند برای سومین بار در فصل جاری مصدوم شده است؛ به طوریکه او در فصل جاری در ۱۰ بازی برای دورتموند به خاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته است.

در ادامه گزارش اسپورت آمده است که رئال مادرید تجربه خوبی از آسیب دیدگی های ستاره های بزرگ خود ندارد؛ به طوریکه گرت بیل و ادن هازارد با آسیب دیدگی های پیاپی خود حسابی هواداران و باشگاه رئال را دلسرد کرده اند و همین باعث شده است که این باشگاه از جذب هالند هم که زیاد مصدوم می شود دلسرد شود.

هالند تا پایان ۲۰۲۳ با دورتموند قرارداد دارد اما رقم فسخ قرارداد این بازیکن ۷۰ میلیون یورو است و این باعث شده که چند باشگاه بزرگ به جذب او ابراز علاقه نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aynq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راهکار رئال برای جذب هالند