تاریخ انتشار: 1400/11/11 20:24
کد خبر: 26444

دمبله در بارسلونا ماندنی شد

برخلاف انتشار خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با عثمان دمبله، دو طرف هیچ توافقی با یکدیگر نداشته‌اند و ظاهراً قرار نیست قراردادی هم میان آنها منعقد شود.
دمبله در بارسلونا ماندنی شد

نشریه پاریسین فرانسه اعلام کرد عثمان دمبله بال فرانسوی تیم بارسلونا در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد نخواهد بست.

شب گذشته خبری مبنی بر توافق دمبله با پاری‌سن‌ژرمن منتشر و حتی اعلام شد که باشگاه پاریسی آماده است بابت شش ماهی که تا پایان قرارداد این بازیکن با بارسلونا باقی مانده است به طرف اسپانیایی ۲۰ میلیون یورو بپردازد.

پاریسین اما اعلام کرد که این موضوع واقعیت ندارد و پاریسی‌ها نه حاضرند که این ۲۰ میلیون یورو را بپردازند نه قصد دارند که دمبله را در قالب معاوضه با یکی از بازیکنان فعلی خود از جمله مائورو ایکاردی، آنخل دی‌ماریا یا خوان برنات به خدمت بگیرند. در همین حال نشریه موندودپورتیووی اسپانیا هم نوشته است که خوان برنات هم تصمیم گرفته در ژانویه از PSG جدا نشود.

انتشار این خبرها در حالی است که تنها چند ساعت دیگر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در فوتبال اروپا باقی مانده است و به نظر می‌رسد که دمبله تا پایان فصل در نوکمپ ماندنی است. البته اینکه او آیا باز هم فرصت پوشیدن پیراهن بارسلونا و رفتن به زمین مسابقه را به دست خواهد آورد یا نه، موضوعی است که باید منتظر ماند و دید چرا که بارسایی‌ها به دمبله هشدار داده بودند اگر بماند، نیمکت‌نشین خواهد شد و پس از ورود بازیکنانی جدید مانند فران تورس و آداما ترائوره، شانس دمبله برای رسیدن به ترکیب آبی‌واناری‌ها حتی کمتر از قبل هم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اریکسن و اینتر برای فسخ قرارداد توافق کردند