تاریخ انتشار: 1400/11/13 18:22
کد خبر: 26360

هشدار هواداران پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف تیم‌شان از جام حذفی فرانسه

هواداران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به حذف زودهنگام تیم‌شان از مسابقات جام حذفی فرانسه واکنش نشان دادند.
هشدار هواداران پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف تیم‌شان از جام حذفی فرانسه

کمتر کسی فکر می‌کرد که پاری‌سن‌ژرمن تیمی که تابستان امسال ستاره‌هایی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جانلوئیجی دوناروما را به خدمت گرفت، امسال جامی از دست بدهد حداقل در رقابت‌های داخلی. این اتفاق اما دوشنبه شب با باخت خانگی شاگردان مائوریسیو پوچتینو در بازی مقابل نیس رخ داد. PSG پس از 90 دقیقه تلاش نافرجام برای گشودن دروازه حریف در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر5 به میهمان خود باخت و در مرحله یک هشتم نهایی با جام حذفی فرانسه خداحافظی کرد.

این ناکامی بزرگ در حالی در کارنامه پاریسی‌ها ثبت شد که آنها به زودی (15 فوریه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهند بود و این بار پای جام باارزش‌تری در میان است. همین موضوع هم سبب شده است که هواداران تیم پایتخت فرانسه در خصوص عواقب ثبت یک ناکامی دیگر به اعضای تیم محبوب‌شان هشدار دهند.

کانون اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن موسوم به «کاپ» - پرجمعیت‌ترین کانون هواداری PSG که به طور منظم در بازی‌های خانگی این تیم در پارک دو پرنس حضور دارند - در فضای مجازی به نارضایتی اعضای این گروه از حذف زودهنگام شاگردان مائوریسیو پوچتینو از جام حذفی فرانسه اشاره داشت و در قالبی یک جمله‌ کوتاه به آنها هشدار داده است:«صبر ما هم حدی دارد. دیگر حوصله‌مان را سر بردید».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5vm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرد و خاک نماینده جدید لیگ دسته سوم در دیدار های تدارکاتی پیش فصل!
ستارگانی که از پایتخت می آیند؛