تاریخ انتشار: 1400/11/13 19:41
کد خبر: 26357

زکریا: حضور در یوونتوس گامی رو به جلو برایم است/ آماده بازی در هر پستی هستم

هافبک جدید تیم فوتبال یوونتوس از حضورش در یوونتوس به عنوان گامی رو به جلو در دوران حرفه‌ای‌اش یاد کرد.
زکریا: حضور در یوونتوس گامی رو به جلو برایم است/ آماده بازی در هر پستی هستم

دنیس زکریا که در پنجره زمستانی اخیر از بوروسیا مونشن‌گلادباخ جدا و با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به یوونتوس پیوست، امروز (چهارشنبه) با حضور در مراسم معارفه‌اش گفت: اولین احساساتم از حضور در یوونتوس فوق‌العاده بوده است. یوونتوس تیمی بسیار باکیفیت است و برای من حضور در این تیم گامی رو به جلو است.

وی افزود: من بازیکنی هجومی هستم، اما در کنارش می‌دانم که چطور دفاع کنم و برای بازپس‌‌گیری توپ به تیم کمک کنم. یکی از اهداف من در اینجا افزایش شمار گل‌های زده‌ام است. اولین ملاقاتم با بازیکنان و سرمربی تیم فوق‌العاده بود و جو عالی حاکم بود. پست تخصصی من هافبک است، اما آماده بازی در هر پستی هستم.

هافبک سوئیسی بانوی پیر که در این تیم شماره «28» را به تن خواهد کرد، در ادامه اظهار داشت: از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوب هستم و دو جلسه تمرینی هم با یووه داشته‌ام. اگر آلگری بخواهد آماده بازی هستم. او توضیح داد که از من چه انتظاری دارد. همیشه می‌خواهم پیشرفت کنم. من یک جنگنجو هستم و این گام مهمی در دوران حرفه‌ای‌ام است.

زکریا در طول دوران حضورش در بوروسیا مونشن‌گلادباخ در 146 بازی برای این تیم آلمانی به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 8 پاس‌گل را برجای گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdne9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا: یوونتوس از بهترین های اروپاست