تاریخ انتشار: 1400/11/14 15:21
کد خبر: 26330

خیز یوونتوس برای به خدمت گرفتن زانیولو

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال رُم در رادار باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.
 خیز یوونتوس برای به خدمت گرفتن زانیولو

 باشگاه یوونتوس که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر موفق شد دوشان ولاهوویچ را از فیورنیتنا به خط حمله‌اش و دنیس زکریا را از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به خط میانی‌اش اضافه کند، حالا به دنبال اضافه کردن هافبک ایتالیایی تیم فوتبال رُم به ترکیب تیم تحت‌هدایت ماسیمیلیانو آلگری است.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ مدیران باشگاه یوونتوس در تازه‌ترین اقدام با همتایان خود در باشگاه رُم تماس گرفته‌اند و احتمال در دسترس بودن زانیولو را در بازار نقل‌وانتقالات جویا شده‌اند. این هافبک ایتالیایی ایده بازی در لیگ برتر انگلیس و لالیگا را در سردارد اما یوونتوس قصد دارد او را برای پیوستن به جمع راه‌راه‌پوشان تورین متقاعد کند.

در سوی دیگر اما مدیران باشگاه رُم به دنبال تمدید قرارداد نیکولو زانیولو هستند، این در حالی است که رابطه مدیر برنامه‌های این هافبک ایتالیایی و سران باشگاه رُم خوب است و همین ارتباط خوب طرفین ممکن است به تمدید قرارداد ختم شود. یوونتوس امیدوار است بتواند با ارائه پیشنهادی وسوسه‌کننده، زانیولو را به تورین انتقال دهد، این در حالی است که در قرارداد او با رُم بند فسخ 32 میلیون یورویی وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bygze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زکریا: حضور در یوونتوس گامی رو به جلو برایم است/ آماده بازی در هر پستی هستم