تاریخ انتشار: 1400/11/15 00:21
کد خبر: 26312

اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود/ مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود

مهاجم ۳۲ ساله جدید بارسلونا گفت که این باشگاه باید مجدداً به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.
اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود/ مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود

مراسم معارفه "پیر امریک اوبامیانگ" عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد و این مهاجم گابنی در نشست خبری خود، به نکات مختلفی اشاره کرد.

اوبامیانگ ابتدا خوشحالی خود را بابت انتقال به بارسا نشان داد و اظهار داشت: مشتاق آمدن به بارسلونا بودم و به همین دلیل از صبح به اینجا آمدم. پیش از امضای قرارداد باید کارهای زیادی انجام می‌دادیم، اما حالا بسیار خوشحال هستم. دو دقیقه پیش از پایان مهلت نقل‌وانتقالات قرارداد بستیم و رویایی بود که برای من تعبیر شد.

وی در خصوص هماهنگی شرایط خودش و بلوگرانا تصریح کرد: هر بازیکنی که به بارسلونا می‌آید، باید خودش را با شرایط باشگاه وفق بدهد. بارسا کیفیت بالایی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌کند. باید به سبک بازی بارسلونا عادت کنم و همین اتفاق می‌افتد.

مهاجم بارسلونا با ابراز امیدواری به اینکه با گل‌های خودش به آبی‌واناری‌ها کمک کند، بیان کرد: بارسلونا باشگاهی بزرگ است که باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. ما هر کاری می‌کنیم که به رقابت برای کسب این جام ادامه بدهیم و تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

اوبامیانگ درباره اختلافاتش با باشگاه آرسنال که باعث شد بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها از او گرفته شود، خاطرنشان کرد: ‌ماه‌های پایانی دوران حضورم در آرسنال دشوار بود که این شرایط در فوتبال پیش می‌آید. من هرگز نمی‌خواستم کار اشتباهی انجام بدهم و مشکلم فقط با آرتتا بود. من آمادگی بازی کردن داشتم و این را به سرمربی تیم گفتم، اما نمی‌توانم حرف دیگری بزنم.

لالیگا پس از لوشامپیونه، بوندس‌لیگا و لیگ جزیره، چهارمین لیگ معتبر دنیاست که اوبامیانگ در آن بازی خواهد کرد. وی در خصوص این موضوع عنوان کرد: خوش‌شانس بودم که در لیگ برتر بازی کردم. اکنون علاقه‌مند هستم که کارم را آغاز کنم و آمادگی بالایی دارم. همیشه رویای بازی در لالیگا را داشتم و این فرصتی باورنکردنی است. بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست.

مهاجم جدید بارسلونا در خصوص اینکه پیش‌تر نقل قولی از وی منتشر شده بود که وی، بازی کردن در رئال مادرید را رویای خودش دانسته بود، گفت: زمانی که کوچک هستید، خانواده چیزهایی به شما می‌گویند و شما هم می‌پذیرید. پدربزرگم از بازی کردن من در بارسلونا خوشحال می‌شود. خانواده من در شهر آویلا هستند و پدربزرگ من طرفدار اتلتیکومادرید است. به همین خاطر گفتم یک روز در رئال مادرید بازی می‌کنم، اما حالا می‌خواهم در تیم بارسلونا به میدان بروم.

دیگر سوال خبرنگاران از مهاجم گابنی بارسلونا، به هم‌تیمی سابق او در دورتموند مربوط می‌شد. اوبامیانگ در خصوص شرایط این بازیکن اظهار داشت: دمبله خیلی خوب تمرین می کند. امیدوارم او و باشگاه راه حلی برای آینده پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5vk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواپیما رونالدو دچار سانحه هوایی شد