تاریخ انتشار: 1400/11/15 14:35
کد خبر: 26300

نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید + عکس

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت، اما نه به خاطر عملکردش در زمین بازی بلکه به خاطر یک ژست جنجالی دیگر.
نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید + عکس

 و به نقل از مارکا، گرت بیل همچنان به ایفای نقش به‌عنوان یک مهره مازاد که حضورش چیزی جز ضرر مالی برای باشگاه رئال مادرید ندارد، ادامه می‌دهد. مشکلات رئالی‌ها با او اما تنها به پرداخت حقوق نجومی‌اش بابت نیمکت‌نشینی محدود نمی‌شود. بیل بارها نشان داده است که حتی اگر در ترکیب هم نباشد می‌داند چطور در کانون توجه قرار بگیرد و شب گذشته (پنجشنبه) هم این موضوع را دوباره ثابت کرد وقتی که به تصمیم سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی در مورد ادن ازار نیشخند زد و این حرکتش هم از دید دوربین‌های تلویزیونی پنهان نماند.

 

در دقیقه 75 بازی زمانی که رئال مادرید در ورزشگاه سن‌مامس به شدت از سوی اتلتیک بیلبائو تحت فشار قرار داشت، آنچلوتی تصمیم گرفت که ادن ازار را به میدان بفرستد و به همین دلیل به او گفت که در کنار زمین خودش را گرم کند. ستاره بلژیکی هم اطاعت کرد و برای رفتن به میدان آماده شد، اما او به میدان نرفت بلکه به نیمکت برگشت. با دیدن این صحنه، گرت بیل نیشخندی زد که از دید عکاسان برنامه چیرینگیتوی اسپانیا پنهان نماند.

گرت بیل

 

بسیاری از هواداران رئال مادرید و بیشتر از آنها مدیران رئال مادرید خروج بیل از سانتیاگو برنابئو لحظه شماری می‌کنند، اما آنها چهار ماه دیگر هم باید این بازیکن ولزی را تحمل کنند، چرا که او تا پایان فصل به کهکشانی‌ها قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aykm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی طعنه‌آمیز آنچلوتی پس از قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا