تاریخ انتشار: 1400/11/15 21:28
کد خبر: 26271

خبر خوب برای یوونتوس؛ بازگشت بونوچی به میادین

باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لئوناردو بونوچی، مدافع این تیم، بار دیگر آماده بازگشت به میادین است.
 خبر خوب برای یوونتوس؛ بازگشت بونوچی به میادین

بونوچی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه ماهیچه  دچار شده بود در یک ماه اخیر نتوانست تیمش را همراهی کند.با این حال این مدافع کهنه‌کار امروز توانست در کنار سایر هم تیمی‌هایش در جلسه تمرینی یووه شرکت کند و احتمال دارد که برای بازی روز یکشنبه برابر ورونا آماده باشد.

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه یوونتوس آمده:« این تیم امروز در نوبت صبح و زیر آفتاب تورین تمرین کرد. این جلسه با تمریناتی برای بهبود شرایط بازی آغاز شده و با کارهای تکنیکی مشخص در گروه‌های بازیکنان که بر اساس پست‌هایشان تفکیک شده بودند ادامه پیدا کرد.»

در ادامه این بیانیه به بازگشت این مدافع ایتالیایی به تمرینات گروهی اشاره شد:« لئوناردو بونوچی به تمرینات گروهی برگشته و در کل جلسه تمرینی امروز حاضر بود. از بین بازیکنانی که در اردوی تیم‌های ملی خود حضور داشتند نیز خوان کوادرادو امروز برگشت.»

یوونتوس در ماه فوریه روزهای شلوغی را در پیش دارد و باید در لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا، یوونتوس، تورینو و امپولی برود.

آنها همچنین در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا نیز باید به مصاف ساسولو برود و در لیگ قهرمانان نیز در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حریف ویارئال خواهد بود.

بازگشت بونوچی به ترکیب این تیم می‌تواند خبر بسیار خوبی برای مکس آلگری باشد که در روزهای دشوار یک ماه پیش رو دست بازتری برای انتخاب بازیکن خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9lda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از خرید جدید یوونتوس