تاریخ انتشار: 1400/11/17 12:18
هفته بعد دادگاه در پیش است,
کد خبر: 26209

دردسر جدید رونالدو در پرونده اتهام به تجاوز!

ممکن است مشکلات جدیدی در انتظار کریستیانو رونالدو در خصوص پرونده مربوط به کاترین مایورگا باشد.
دردسر جدید رونالدو در پرونده اتهام به تجاوز!

کریستیانو رونالدو چهار سال قبل به تجاوز به کاترین مایورگا در اتاقی در یک هتل در لاس وگاس در سال 2009 متهم شده بود. حالا نشریه میرر مدعی شد این ستاره پرتغالی نگران دردسرهای تازه این پرونده بوده و قصد دارد کاری کند اسناد پلیس در اختیار رسانه ها قرار نگیرد. در حقیقت رونالدو در تلاش است اجازه ندهد روزنامه نیویورک تایمز به اسنادی که در اختیار پلیس لاس وگاس است دسترسی پیدا کند.

این اتهام برای اولین بار در سال 2018 پس از تحقیقات مجله آلمانی اشپیگل و اطلاعات به دست آمده توسط وب سایت فوتبال لیکس در رسانه ها عنوان شد. رونالدو 12 سال پیش با خانم مایورگا با مبلغ 375 هزار پوند به توافق رسید تا او از شکایت خود صرف نظر کند، اما این زن آمریکایی در سال 2018 دوباره تصمیم به پییگیری حق و حقوق خود گرفت.

 تیم وکلای حقوقی رونالدو استدلال می کند که این اطلاعات به طور غیرقانونی در اختیار فوتبال لیکس قرار گرفته و در حقیقت این نقض حقوق موکل بوده است. البته وکلای خانم کاترین مایورگا نیز قبول دارند که اطلاعات پرونده نباید تا رای نهایی به انتشار عمومی برسد و در این مورد با وکلای رونالدو هم عقیده هستند.

 

13

اما آنها معتقدند که اسناد باقی مانده که گفته می شود بیش از 400 صفحه است، باید در اختیار نشریه معروف نیویورک تایمز قرار گیرد. اما رونالدو نگران است که رسیدن پرونده به دست این رسانه، دردسرهای جددید در سال های پیش رو برای او درست کند.

قاضی جنیفر دورسی در روز سه‌شنبه به استدلال‌ حقوقی هر دو طرف در دادگاه رسیدگی خواهد کرد و جلسه نهایی در مورد تلاش‌ رونالدو برای دور نگه داشتن پرونده‌ها از دید رسانه ها، برای تاریخ دیگری برنامه‌ریزی شده است. کاترین مایورگا خواهان 56 میلیون پوند غرامت از رونالدو شده و ستاره پرتغالی هرگز حاضر به پرداخت چنین رقم هنگفتی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdnrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده رونالدو هنوز تحت بررسی پلیس