تاریخ انتشار: 1395/08/15 12:46
کد خبر: 250867

اینتر در فکر بازگرداندن مورینیو برای فصل آینده

اینتر همچنان به دنبال مربی است تا جانشین فرانک دی بوئر اخراجی کند، اما Tuttosport می گوید که هدف آنها برای فصل آینده ژوزه مورینیو است.
اینتر در فکر بازگرداندن مورینیو برای فصل آینده

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، باشگاه اخیراً بعد از ۱۴ بازی که نصف آنها با شکست همراه بود، دی بوئر را اخراج کرد و حالا لیستی از جانشینان احتمالی منتشر شده است. در حال حاضر محتمل ترین گزینه ها مارسلینو از ویارئال است که بعد از ملاقات شب گذشته استفانو پیولی را پشت سر گذاشته است. از سایر گزینه ها می توان به فرانسسکو گویدولین، ویتور پریرا و گاس هیدینیک اشاره کرد، هرچند که سرمربی هلندی از قبول این پیشنهاد خودداری کرد.

امروز Tuttosport خبر داده است در برنامه های اینتر برای فصل آینده، بازگرداندن ژوزه مورینیو نیز وجود دارد. آقای خاص در سال ۲۰۱۰ همراه با نراتزوری فاتح سه گانه شد - لیگ قهرمانان اروپا، اسکودتو و کوپا ایتالیا - و بعد از آن هدایت تیم رئال مادرید را به عهده گرفت. وی در حال حاضر برای حفظ منچستر یونایتد در کورس قهرمانی لیگ برتر و لیگ اروپا به مشکل خورده است.

گزارش ها حاکی از آن است که اگر مورینیو نتواند اوضاع را در انگلستان تغییر دهد و و اینتر هم نتواند مربی بلند مدتی برای خود پیدا کند، ممکن است در تابستان سال ۲۰۱۷ طرفین به فکر همکاری مجدد باشند. مورینیو هرگز علاقه شدید خود به نراتزوری را پنهان نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyzkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالوتلی در رویای یونایتد