تاریخ انتشار: 1400/11/24 21:13
مارکینیوش
کد خبر: 25907

لونل مسی رقیبم بود، خوب شد همبازی شدیم!

مارکینیوش، کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن به تمجید از لیونل مسی پرداخته و از همبازی شدن با او ابراز خوشحالی کرد.
لونل مسی رقیبم بود، خوب شد همبازی شدیم!

 بازگشت لیونل مسی به روزهای اوج در هفته های اخیر باعث امیدواری پاری سن ژرمن به ادامه فصل و کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید شده است. مارکینیوش، مدافع باتجربه این تیم مدعی شد علاقمند به تمدید قرارداد و ماندن در پاری سن ژرمن بوده و هنگام مرور کارنامه ورزشی خود هرگز حسرتی در ذهن ندارد.

مارکینیوش گفت: "لیونل مسی از کیفیت و آرامش لازم در مقابل دروازه تیم های حریف برخوردار است، اما در ادامه فکر می‌کنم کار تیمی نیز نقش مهمی در گلزنی دارد. این مسی است که کیلیان امباپه را پیدا می‌کند و زمانی که این بازیکن در محوطه جریمه قرار می‌گیرد، متوقف کردن او دشوار است.

لیونل مسی بازیکنی بزرگ و یک انسان فوق العاده است. ملاقات با او بسیار لذت بخش بود. من بارها مقابل مسی بازی کردم که بسیار سخت بود و اکنون ما از وجود این بازیکن سود می بریم.

احتمال ماندن در پاریس؟ وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، پسر جوانی را در خاطر می آودم که آرزو داشت در کنار اسطوره های خود قرار گرفته، در یک باشگاه بزرگ بازی کرده و رشد کند. وقتی به گذشته نگاه می کنم هیچ حسرتی برایم وجود ندارد.

داستان من در اینجا تمام نشده و امیدوارم توافق برای تمدید انجام شود. تیاگو سیلوا راه را به من نشان داد. او یکی از بهترین مدافعان جهان بود و هنوز هم کیفیت بالایی دارد. من اینجا خوب کار می کنم و هنوز از میل و انرژی لازم برخوردارم تا پاری سن ژرمن را تا جایی که ممکن است به اوج برسانم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx5pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن تمدید می‌کند