تاریخ انتشار: 1400/11/27 03:04
نمایش فوق العاده گلر بلژیکی
کد خبر: 25786

پی اس جی 1-0 رئال؛ امباپه جور مسی را کشید

پی اس ج در شبی که لیونل مسی یک پنالتی را از دست داد، با گل دقیقه 94 امباپه رئال را شکست داد.
پی اس جی 1-0 رئال؛ امباپه جور مسی را کشید

پی اس جی و رئال از ساعت 23.30 در پارک دو پرنس پاریس به مصاف هم رفتند. دیداری از دور رفت یک هشتم نهای لیگ قهرمانان که حساسیت فراوانی داشت.

4 دقیقه از بازی گذشته بود که پی اس جی اولین خطر را ایجاد کرد. کیلیان امباپه پس از محو کردن دنی کارواخال، پاس خوبی را برای دی ماریا درون محوطه جریمه رئال مهیا کرد ولی ضربه پای چپ این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت.

بازی در اختیار پی اس جی بود و این تیم بر توپ و میدان تسلط داشت. کمی بعد کیلیان امباپه در مصاف تک به تک با تیبو کورتوا بخت عالی گلزنی را از دست داد. گلر رئال توانست با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کند.

تنها بخت رئال در نیمه اول روی ضربه کرنر دقیقه 45 و ضربه سر کاسمیرو بود که با اختلافی کم به بیرون رفت تا نیمه نخست بدون گل مساوی شود.

4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که پی اس جی صاحب بخت گلزنی شد. پاس خوب مسی درون محوطه جریمه به امباپه رسید ولی شوت زمینی این بازیکن را کورتوا با واکنشی استثنایی برگشت داد

یک دقیقه بعد کورتوا شوت کات دار مسی را به راحتی از آن خود کرد.

رئال دقیقه 53 با شوت تونی کروس خودی نشان داد ولی توپ از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62 بازی بالاحره کیلیان امباپه زهر خود را ریخت و توانست از دنی کارواخال پنالتی بگیرد. مسی پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را تیبو کورتوا به زیبایی مهار کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

eom1bvxk

 

دقیقه 76 و بازهم کیلیان امباپه اما این بار هم شوت او با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88 بازی نفوذ نیمار به درون محوطه جریمه از سمت راست و در مصاف تک به تک با کورتوا با سانتر بد او همراه شد و توپ از سوی دیگر زمین خارج شد.

بازی به دقیقه 94 رسیده بود که کیلیان امباپه از سمت چپ مدافعان مقابلش را به هم ریخت و با یک ضربه بغل پا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با برتری پاریسی ها به اتمام رسی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9jok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رئال و پی اس جی بر سر انتقال نیماربه توافق رسیدند
ادعای اسپورت؛