تاریخ انتشار: 1400/11/29 09:12
کد خبر: 25681

اسپالتی: بارسا مستحق تساوی بود اما پنالتی آنها درست نبود

لوچیانو اسپالتی اعتراف کرد که بارسلونا مستحق تساوی مقابل ناپولی در مرحله پلی آف لیگ اروپا بود، اما اصرار دارد که پنالتی آبی و اناری ها اشتباه بوده است.
اسپالتی: بارسا مستحق تساوی بود اما پنالتی آنها درست نبود

مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها بارسلونا در خانه به دیدار ناپولی رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی به پایان رسید.

پیوتر زیلنسکی در دقیقه 29 برای تیم ایتالیایی گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری ناپولی خاتمه یابد با این حال بارسلونا در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که فران تورس آن را تبدیل به گل کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

لوچانو اسپالتی بعد از این دیدار گفت: ما سعی کردیم در نیمه دوم فشار خودمان را حفظ کنیم اما در نهایت خیلی به دفاع رفتیم و این یک مشکل است وقتی مقابل بارسلونا این کار را انجام دهید. این کاری بود که ما نباید انجام می‌دادیم، اگرچه در کیفیت تیم مقابل ما شکی نیست. اینها زمینه هایی هستند که ما واقعاً باید در آینده در آنها پیشرفت کنیم.

قانون گل‌های خارج از خانه دیگر در این فصل در اروپا اعمال نمی‌شود، بنابراین نتیجه 1-1 به خوبی سال گذشته نیست، اما همچنان یک نتیجه خوب برای تیم ایتالیایی است که در اسپانیا شکست نخورده است.

سرمربی ناپولی گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول ثابت کردیم که می‌توانیم با بارسلونا در شرایط مساوی بازی کنیم. آنها بعد از نیمه اول ابتکار عمل را به دست گرفتند اما اینها چیزهایی است که می توان آنها را اصلاح کرد. ما می‌توانیم عملکرد نیمه اول را برای یک مسابقه کامل در دور برگشت تکرار کنیم. با تمام احترام، می گویم بارسلونا مستحق یک تساوی بود، اما آن پنالتی درست نبود. مدافعان باید همیشه دستان خود را پشت بدن خود نگه دارند که حرکت را هنگام دویدن محدود می کند. همانطور که گفتم، بارسلونا مستحق گل تساوی بود، اما این یک پنالتی نبود.

بازی‌های برگشت این مرحله از رقابت ها هفته آینده پنجشنبه 5 اسفند برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd87d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال حضور اینسینیه مقابل بارسلونا قوت گرفت