تاریخ انتشار: 1400/11/29 12:24
کد خبر: 25677

شرط کین برای تاتنهام: حمایت از کونته

هری کین، ستاره تاتنهام، تنها در صورتی حاضر به ادامه حضوردر این تیم است که مدیران این باشگاه از آنتونیو کونته حمایت کنند.
شرط کین برای تاتنهام: حمایت از کونته

کین تابستان گذشته تمام تلاشش را برای تاتنهام و پیوستن به منچسترسیتی به کار گرفت اما در نهایت موفق نشد و به حضورش در این باشگاه ادامه داد.

با این حال در  هفته‌های اخیر خبرهای بسیاری مبنی بر رضایت این بازیکن از حضور در لندن به گوش رسیده، چرا که او احساس می‌کند کونته گزینه درستی برای پایان دادن به انتظار 14 ساله این باشگاه در مسیر رسیدن به جام قهرمانی است.

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که این بازیکن 28 ساله از مدیران تاتنهام می‌خواهد که تضمینی برای حمایت از آنچه کونته برای این تیم در نظر دارد و بازیکنانی که خواهان جذب آنها در تابستان آینده است به او بدهند.

کین در واقع پیش از اتخاذ تصمیم نهایی برای ادامه حضورش در تاتنهام از دنیل لوی می‌خواهد که این اطمینان خاطر را به او بدهد که تمامی شرایط را برای کونته فراهم خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس و این مربی ایتالیایی هر دو به شدت از رفتارها و عملکرد مدیران این باشگاه ناامید هستند و این ناامیدی و ناراحتی را در هفته‌های اخیر به خوبی به نمایش درآورده‌اند.

کونته در روزهای گذشته به شدت از اقدامات باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انتقاد کرده و مدعی شد که تضعیف تاتنهام در سال‌های اخیر به دلیل فلسفه و نگرش مدیران این باشگاه بوده است.

تاتنهام روز شنبه باید در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی برود و امیدوار است بتواند با پیروزی برابر این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را افزایش دهد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayqge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدیر تاتنهام به شایعات جدایی هری کین