تاریخ انتشار: 1400/12/02 21:47
رکوردشکنی در اینستاگرام؛
کد خبر: 25516

کریس رونالدو امروز 400 میلیونی شد (عکس)

رکوردشکنی‌های کریستیانو رونالدو در اینستاگرام نیز ادامه دارد و حالا او 400 میلیونی شده است.
کریس رونالدو امروز 400 میلیونی شد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 27 ساله منچستریونایتد امروز تبدیل به اولین فردی در جهان شد که به رکورد 400 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است. این گلزن مشهور و باتجربه فعالیت زیادی در این شبکه داشته و درآمد هنگفتی نیز از این راه به جیب می‌زند.

البته در روزهای اخیر اخباری در مورد حضور برخی دنبال کننده‌های جعلی در بین هواداران کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال از جمله لیونل مسی شنیده شد، اما به هر ترتیب این بازیکن به دستاورد بزرگی رسیده است. حالا کریستیانو رونالدو با انتشار ویدئویی از این بابت از هواداران خود تشکر کرده است.

کریستیانو رونالدو در این پیام ویدئویی گفت: "سلام دوستان، 400 میلیون دنبال کننده ... وای، چه عددی، پس حالا دیگر می‌توانم بگویم سیووو (خوشحالی معروف رونالدو).  فوق العاده است، عجب لحظه بزرگی برای من رقم خورده، بدون شما رخ دادن هیچ‌یک از اینها ممکن نیست و باید از صمیم قلبم از شما تشکر کنم. همین‌طور ادامه بدهید. من زندگی خود و همه‌چیز را با شما به اشتراک خواهم گذاشت و شما لیقاتش را دارید. خیلی ممنون و بیایید این روند را تا 100، 200 میلیون دنبال کننده دیگر ادامه دهیم. مرسی دوستان."

1olxkna2

 

mnsns2qh

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5lw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از حضور رونالدو در وولوز استقبال می‌کنیم