تاریخ انتشار: 1400/12/04 00:49
کد خبر: 25466

واکنش رسمی یوفا به سلب میزبانی روسیه از دیدارهای فینال لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لهستان

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درباره سلب میزبانی روسیه از دیدارهای فینال لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لهستان اظهارنظر کرد.
واکنش رسمی یوفا به سلب میزبانی روسیه از دیدارهای فینال لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لهستان

یوفا در واکنش به خبر امروز (سه‌شنبه) روزنامه میرور انگلیس مبنی بر لغو میزبانی سن‌پترزبورگ از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و انتقال آن به لندن به خبرگزاری تاس روسیه اعلام کرد: یوفا به طور مستمر و از نزدیک پیشرفت اوضاع را تحت نظر دارد. در صورت نیاز تصمیم فوری اتخاذ خواهیم کرد. یوفا در چنین شرایطی هیچ موضع دیگری ندارد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 می 2022 (7 خرداد 1401) در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود.

یوفا همچنین درباره خبر رسانه‌های لهستانی مبنی بر تصمیم اتحادیه فوتبال این کشور برای ارسال درخواست انتقال بازی تیم ملی لهستان برابر روسیه در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی انتخابی جام جهانی 2022 از مسکو به زمین بی‌طرف اعلام کرد: یوفا وضعیت پیش‌آمده را زیر نظر دارد و در هر زمان اگر نیاز باشد تصمیم خود را خواهیم گرفت.

تیم ملی فوتبال روسیه 24 مارس (4 فروردین 1401) در یکی از دیدارهای گروه B مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا در مسکو باید از لهستان میزبانی کند. در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ملی سوئد و جمهوری چک رو در روی هم قرار می‌گیرند. برنده این دو بازی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد تا تیم فاتح راهی جام جهانی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ranob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش یوفا به فروش بلیت‌های تقلبی در یک بازی لیگ قهرمانان