تاریخ انتشار: 1400/12/10 12:18
کد خبر: 25205

تغییر عقیده بارسلونا ؛ بیایید یک شانس دیگر به دمبله بدهیم

سران باشگاه بارسلونا و رسانه های نزدیک به اردوی کاتالونیا علاقه دارند تا دمبله در تیم ژاوی بماند.
 تغییر عقیده بارسلونا ؛ بیایید یک شانس دیگر به دمبله بدهیم

عثمان دمبله در حالی که قرار بود از باشگاه اخراج شود، در این هفته‌ها به ستاره اصلی تیم ژاوی بدل شده و سران باشگاه تصمیم دارند تا با او تمدید کنند. البته ماه‌ها پیش نیز موضوع تمدید قرارداد دمبله در دستور کار قرار گرفته بود ولی ستاره فرانسوی اعلام کرد که نمی‌خواهد در بارسلونا بماند.

 

دمبله یک شنبه شب در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو یک گل زیبا به ثمر رساند و خوشحالی متفاوتی از خود نشان داد. او 2 پاس گل نیز داد تا نشان دهد چقدر برای تیم کنونی ژاوی اهمیت دارد و می‌تواند به تک ستاره آبی‌اناری‌ها نام گیرد.

 

عثمان دمبله

 

رسانه‌ها مدعی شده‌اند که حضور اوبامیانگ باعث شده تا ذهنیت او نسبت به آینده تغییر و لحظات خوشی را در تمرینات سپری کند. آنها معتقدند که دوستی او با اوبامیانگ باعث شده تا به این درخشش دست پیدا کند.  

موضوع تمدید قرارداد دمبله اکنون جزو مهمترین اتفاقات باشگاه است و باید دید چه اتفاقی در انتها رخ خواهد داد. طبق گزارش اسپورت، نظر دمبله مثل گذشته است و نمی‌خواهد تمدید کند ولی از طرفی لاپورتا قصد دارد تا با استفاده از اوبامیانگ و پیشنهاد اغواکننده او را در کاتالونیا نگاه دارد.

روزنامه اسپورت امروز در جلد اصلی خود نوشت: تمدید قرارداد با دمبله در دستور کار قرار گرفت. لاپورتا می‌خواهد یک فرصت دیگر به او بدهد. مدیریت بارسلونا علاقه دارد که ستاره فرانسوی بماند زیرا ژاوی او را ستاره اصلی خود می‌داند.

 

عثمان دمبله

 

بارسلونا در پنجره نقل و انتقلات زمستانی خریدهای خوبی داشت و توانست کاملا متحول شود. آنها در حال رسیدن به رده سوم لالیگا هستند و می‌خواهند در هفته آینده با گالاتاسرای در لیگ اروپا دیدار کنند. این تیم اکنون هدف گزاری کرده که در لیگ اروپا به قهرمانی دست یابد و در لالیگا در جمع 4 تیم پایانی قرار گیرد.

آنها می‌خواهند با پول بدست آمده از این فصل برای خرید ستاره‌هایی چون هالند تلاش کنند و برای سال آینده با بازیکنانی مثل ستاره نروژی، دمبله، اوبامیانگ، پدری، گابی و فران تورس تیمی قدرتمند برای فصول آتی بسازند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayn7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دمبله هرگز ارزش بارسلونا را درک نکرد