تاریخ انتشار: 1400/12/12 18:23
کد خبر: 25105

جذب راموس یک اشتباه بود

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی اعتراف کرد که تصوراتش از سرخیو راموس چیز دیگری بود.
جذب راموس یک اشتباه بود

سرخیو راموس تابستان امسال و پس از سال ها بازی برای رئال مادرید با اتمام قراردادش راهی پی اس جی شد. بین او و سران رئال اختلاف وجود داشت و جدایی به شکلی مناسب و در شان کاپیتان باشگاه نبود.

راموس شروع خوبی در پی اس جی نداشت و ماه ها به دلیل مصدومیتی مزمن به دور از میادین بود. او اخیرا توانست چند بازی برای پاریسی ها انجام دهد ولی به فاصله دو هفته تا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال، بار دیگر مصدوم شد و این دیدار را از دست داد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست او به بازی برگشت می رسد یا خیر.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در پاسخ به سوالی در مورد اشتباه بودن جذب راموس به لوپاریزین گفت:« وقتی راموس را جذب کردیم، از لحاظ بدنی هیچ مشکلی نداشت و مصدوم نبود ولی متاسفانه تا به امروز فقط 5 بار به میدان رفته است. تصورات‌مان از راموس چیزی دیگری بود ولی می دانیم که برای خودش هم این شرایط سخت است. اطلاعات ما از راموس کامل و بی نقص بود اما الان با واقعیتی دیگر روبرو هستیم.»

جذب راموس یک اشتباه بود

لئوناردو ادامه داد:« راموس هرچه بیشتر بازی نکند، حس رهبری کردن در زمین را از دست خواهد داد ولی فصل هنوز به پایان نرسیده و بهتر است نتیجه گیری نکنیم. در هر صورت من مشکلی با پذیرش مسئولیت هرگونه ناکامی در نقل و انتقالات ندارم. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه به من اعتماد کامل دارد و اختیار تام داده است. از او متشکرم و از کار کردن در چنین محیطی لذت می برم. به همین دلیل است که می گویم پی اس جی باشگاهی بزرگ است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aynoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختلافات بین سرخیو راموس و محمد صلاح تمام شدنی نیست؛ طعنه راموس به صلاح