تاریخ انتشار: 1400/12/13 13:46
کد خبر: 25087

ادعای تلخ مدیر PSG؛ جذب راموس اشتباه بود

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، به طور ضمنی تایید کرد که جذب سرخیو راموس اقدامی اشتباه از سوی این باشگاه بوده است.
ادعای تلخ مدیر PSG؛ جذب راموس اشتباه بود

راموس پس از 16 سال حضور در رئال مادرید و کسب جام‌های قهرمانی مختلف با این باشگاه نهایتا در ژوئن 2021 از این تیم جدا شد.

پی اس جی بلافاصله برای خرید این مدافع اسپانیایی به عنوان بازیکن آزاد  اقدام کرد و موفق شد این بازیکن 35 ساله را به خدمت بگیرد اما دوران حضور او در پایتخت فرانسه با مصدومیت‌های متوالی همراه بوده است.

راموس شش ماه پیش از جدا شدن از رئال تنها چهار بازی برای این تیم انجام داده بود اما پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که قراردادی دو ساله با این بازیکن امضا کند و حالا او در طول این مدت نتوانسته انتظارات را در تیم مائوریسیو پوچتینو برآورده کند.

لئوناردو درباره شرایط این این بازیکن به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت:« ما راموس را جذب کردیم و او از نظر فیزیکی مشکلی نداشت. اما تا امروز تنها پنج بازی انجام داده است. متاسفانه تصوری که ما از حضور او داشتیم عملی نشده است. این شرایط برای او و برای همه دشوار است.»

مدیر ورزشی پی اس جی با اشاره به این که تصمیم خاصی تا پایان فصل گرفته نخواهد شد اظهار داشت:« بازی نکردن باعث شده که او نتواند جایگاه رهبری پیدا کند. ما پیش از نتیجه‌گیری نهایی صبر خواهیم کرد. هنوز این فصل به پایان نرسیده است اما من نمی‌ترسم که مسئولیت اشتباهاتی که انجام داده‌ام را بپذیرم. ناصر به من کاملا اعتماد دارد. این قدرت زیادی به من داده و از این بابت از باشگاه سپاسگزارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oagrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شوک به مدافع PSG