تاریخ انتشار: 1400/12/14 20:14
کد خبر: 25029

آینده مبهم جورجینیو در چلسی با خروج آبراموویچ

انتقال مالکیت قریب‌الوقوع باشگاه چلسی، آینده این باشگاه و برخی از بازیکنانش از جمله جورجینیو را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.
آینده مبهم جورجینیو در چلسی با خروج آبراموویچ

استعفای رومن آبراموویچ از ریاست باشگاه چلسی و تصمیم او برای فروش باشگاه از بیم مصادره نشدن آن، آبی‌پوشان لندن را بلاتکلیف کرده است.

تاکنون دو مشتری برای چلسی پیدا شده که یکی از آنها کنسرسیومی با مالکیت یک تاجر سوئیسی به نام هانس‌یورگ ویس و تاد بوهلی آمریکایی است که ظاهراً نفر اول خیلی هم فوتبالی نیست و هواداران چلسی نگران هستند که مبادا تصمیم او برای خرید باشگاه محبوب‌شان صرفاً استفاده از یک فرصت سرمایه‌گذاری ایده‌آل باشد. دومین مشتری هم فردی ترکیه‌ای به نام محسن بایراک است که مدعی شده توانسته با پیشنهادش نظر وکلای آبراموویچ را جلب کند.

به هرحال چیزی که قطعی به نظر می‌رسد، بلاتکلیفی و ابهام در آینده تیم و برخی از بازیکنان آن است به خصوص آنهایی که به پایان قراردادهای‌شان نزدیک شده‌اند. جورجینیو هافبک ایتالیایی آبی‌پوشان لندن یکی از آنهاست. قرارداد جورجینیو با چلسی تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد و این بدان معناست که باشگاه غرب لندن به فروش او در پنجره تابستانی سال 2022 فکر خواهد کرد تا مبادا او را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. اگرچه ممکن است باشگاه با بازیکن سال گذشته اروپا پیشنهاد قراردادی جدید بدهد، اما در مقطع فعلی این اقدام بسیار غیرمحتمل است.

علاوه بر جورجینیو، بازیکنان دیگری مانند سزار آسپیلیکوئتا، آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر هم آینده‌ای مبهم دارند، چرا که قرارداد هر سه آنها در پایان فصل جاری منقضی می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayn8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلان برای جذب فابرگاس رقیب پیدا کرد