تاریخ انتشار: 1400/12/15 16:52
بارسا شانس زیادی ندارد
کد خبر: 24979

رقابت برای هالند فقط بین رئال و سیتی است

در نروژ معتقدند که رقابت اصلی برای جذب ارلینگ هالند بین رئال مادرید و منچسترسیتی است.
رقابت برای هالند فقط بین رئال و سیتی است

 چند روز قبل اخباری در مورد سفر جوردی کرویف و ژاوی به شهر مونیخ برای ملاقات با ارلینگ هالند و انتقال این ستاره نروژی به بارسلونا برای فصل بعد مطرح شد. ژاوی در نشست خبری دیروز خود تلویحا این اخبار را تایید کرد و البته تمایلی به توضیح بیشتر در این رابطه نشان نداد اما خوان لاپورتا رئیس باشگاه مدعی شد هنوز مذاکره ای بین بلوگرانا و هالند صورت نگرفته و او در صورت تمایل با باشگاه دورتموند وارد صحبت خواهد شد نه با خود بازیکن.

 

اظهارنظر لاپورتا مثل آب سردی روی هواداران بارسلونا بود که مشتاقانه اخبار هالند را دنبال می کردند.

 

طبق ادعای مارکا، همانطور که از قبل مشخص بود، رئال مادرید بهترین وضعیت را در قبال جذب هالند دارد و پس از این تیم منچسترسیتی صاحب شانس بیشتری است.

 

epnbd4rd

 

یان آگه فیورفورت فوتبالیست سابق تیم ملی نروژ و از نزدیکان به خانواده هالند نیز این موضوع را تایید کرد:« رئال مادرید در راه جذب ارلینگ جلوتر از بارسلوناست و پس از این تیم منچسترسیتی را داریم. در سیتی به یک مهاجم بزرگ نیاز دارند و معتقدم به خوبی در این تیم جواب خواهد داد. در این راه البته جزئیات زیادی تعیین کننده هستند و در نهایت خود بازیکن تصمیم گیرنده است. رقابت اینجا فقط بین رئال و سیتی است. بارسا هم شانس های اندکی دارد و شاید در پایان بتواند گوی سبقت را برباید ولی الان رقابت بین دو کشور انگلیس و اسپانیا و دو باشگاه سیتی و رئال است.»

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxqzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی آماده جذب هالند با دستمزدی قابل‌ توجه