تاریخ انتشار: 1400/12/16 03:10
هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس
کد خبر: 24940

رانگنیک: منچسترسیتی بهترین تیم از نظر تملک توپ در کره زمین است/ نمی‌توانم به بازیکنانم اتهام کم‌کاری بزنم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به برتری رقیب همشهری در دربی شهر منچستر و لیاقت آن برای کسب پیروزی در این بازی اذعان کرد.
رانگنیک: منچسترسیتی بهترین تیم از نظر تملک توپ در کره زمین است/ نمی‌توانم به بازیکنانم اتهام کم‌کاری بزنم

 رالف رانگنیک سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دربی شهر منچستر از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس، به قدرت بیشتر حریف اعتراف کرد.

عملکرد من‌یونایتد در خانه رقیب همشهری در غیاب کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی به دلیل مصدومیت، به گونه‌ای بود که دو عضو سابق این تیم گری نویل و روی کین آن را شرم‌آور توصیف کردند و مدعی شدند که بازیکنان تیم بی‌انگیزه به میدان رفته بودند و به همین دلیل هم تلاشی برای کاهش اختلاف انجام ندادند.

رانگنیک درباره عملکرد منچستریونایتد گفت: راستش را بخواهید من چنین برداشتی از بازی آنها نداشتم که نخواستند تلاش کنند. بازی مقابل حریفی مثل سیتی مخصوصاً وقتی 3 بر یک هم عقب بیفتید کار سختی است. آنها بهترین تیم از نظر تملک توپ در کره زمین هستند. پس تیم ما کار چندان آسانی هم نداشت. من نمی‌توانم هیچ یک از بازیکنانم را مقصر بدانم و به آنها اتهام کم‌کاری بزنم. بعد از دریافت گل سوم کار برای ما دیگر واقعاً سخت شد.

این سرمربی آلمانی در پاسخ به سؤالی درباره فاصله تیمش با منچسترسیتی به‌عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی هم اظهار داشت: 22 امتیاز. این فاصله میان دو تیم است. نیمه دوم بازی نشان داد که اگر من‌سیتی در اوج باشد و از حریفش هم 3 بر یک جلو بیفتد دیگر تقریباً غیرممکن است که بتوانید آنها را از دروازه‌تان دور نگه دارید. ببینید من هنوز 10 بازی دیگر سرمربی منچستریونایتد هستم و امیدوارم که چند بازی دیگر هم در لیگ قهرمانان این تیم را هدایت کنم. بنابراین برخی شایعه پراکنی‌ها درباره اینکه ما (برای فصل آینده) به چه بازیکنانی نیاز داریم و کدام پست‌ها را باید تقویت کنیم، غیرمنطقی است. این الان مسئله‌ای نیست که ذهن مرا درگیر کند. من به آماده کردن تیم برای بازی مقابل تاتنهام بعد از یک بازی بسیار مهم مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان فکر می‌کنم. الان ما باید از بازیکنانی که داریم راضی باشیم و من هم راضی‌ام.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5jw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازداشت گرینوود تاثیری روی یونایتد ندارد!
منچستریونایتد: