تاریخ انتشار: 1400/12/18 19:06
کد خبر: 24831

ژاوی: بارسلونا بخت اول قهرمانی در لیگ اروپا نیست/ امیدوارم مسی و نیمار برنده بازی امشب شوند

سرمربی بارسلونا، تیمش را بخت اول قهرمانی در لیگ اروپا نئانست و درباره تقابل امشب دو تیم رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا هم اظهارنظر کرد.
ژاوی: بارسلونا بخت اول قهرمانی در لیگ اروپا نیست/ امیدوارم مسی و نیمار برنده بازی امشب شوند

ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا پذیرای گالاتاسرای است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. این یک بازی لیگ قهرمانان نیست، اما با امید و با پویایی لازم بازی می‌کنیم و باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم. هدف ما پیروزی در بازی فردا است. می‌خواهم فردا با حس خوبی بازی کنیم و به بهترین نتیجه ممکن برسیم، چون بازی برگشت در ترکیه آسان نخواهد بود.

وی همچنین در تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: به اعتقاد من فرنکی دیونگ بهترین هافبک خط میانی سه نفره ما است. اگر او به هر دلیلی در بازی نباشد، پدری، گاوی و نیکو به عنوان پشتیبان آنجا هستند. فرنکی در زمین تأثیر زیادی روی تیم می‌گذارد و پدری و گاوی هم به ما چیزهای متفاوتی اضافه می‌کنند. گاوی و آرائوخو دو بازیکن خیلی مهم برای ما هستند، از این‌رو تمدید قرارداد آنها اولویت ما است و باشگاه روی این مورد کار می‌کند. می‌دانم که آنها از بودن در بارسلونا خوشحال هستند و فقط زمان تمدید قرارداد آنها مشخص نیست.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره سرمربی گالاتاسرای که سابقه مربیگری در باشگاه بارسلونا را هم دارد، اظهار داشت: دومنک تورنت دوست من است. او در قطر کنارمان بود و تمرینات ما در السد را از نزدیک تماشا می‌کرد. او سبک کاری شبیه به خودمان دارد. دومنک در گالاتاسرای به زمان نیاز دارد، اما او کیفیت بالایی برای انجام کارش به بهترین شکل ممکن دارد.

ژاوی تصریح کرد: هدف بزرگ ما بازگشت به لیگ قهرمانان است که این با قهرمانی در لیگ اروپا یا ادامه همین روندی که در لیگ در پیش گرفته‌ایم، میسر می‌شود. من اما بارسلونا را بخت اول قهرمانی در این رقابت‌ها نمی‌بینم. ما هرگز فاتح این رقابت‌ها نشده‌ایم و تیم‌هایی مدعی هستند که پیش از این در لیگ اروپا به قهرمانی رسیده‌اند، مثل سویا. ما کاندیدای قهرمانی در این لیگ هستیم، اما باید این را در زمین به اثبات برسانیم. هر بازی برای ما یک آزمون است.

وی درباره ترکیبی که فردا مورد استفاده قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: فردا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، چون برخی بازیکنان‌مان خسته هستند یا مصدومیت‌هایی دارند. حالا احتمالات بیشتری برای استفاده از بازیکنان‌مان در خط میانی داریم و برای بازی فردا تغییراتی در این پست خواهیم داشت.  

سرمربی 41 ساله کاتالان‌ها همچنین با اشاره به اُفت گالاتاسرای در سوپرلیگ ترکیه و قرار داشتنش در رده دوازدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها گفت: وضعیت گالاتاسرای در لیگ‌شان قابل درک نیست، اما آنها در لیگ اروپا فصلی فوق‌العاده داشته‌اند و متقاعد شده‌ایم که این تقابلی دشوار خواهد شد.

ژاوی هرناندس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص تقابل امشب رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در تمجید از فوق‌ستاره پیشین بارسلونا که این بار با PSG به برنابئو می‌رود، گفت: مسی کارهای شگفت‌انگیزی کرده و این تنها محدود به برنابئو نمی‌شود. من بازی امشب را تماشا خواهم کرد چون این یک بازی عالی برای رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن است. یک بازی فوق‌العاده و امیدوارم بهترین تیم برنده شود، اما اگر مسی و نیمار برنده این بازی شوند، بهتر خواهد بود.

وی همچنین در خصوص شایعه علاقه‌مندی باشگاه بارسلونا به جذب ستاره نروژی بوروسیا دورتموند هم اظهار داشت: تا حالا ندیده‌ام که بازیکنی به پیشنهاد بارسلونا «نه» بگوید. وقتی می‌توانید با بازیکنی صحبت کنید، به او می‌گویید اینجا در بارسلونا چه خبر است، نحوه بازی و تمرین ما به چه شکل است. به او می‌گویید که این بهترین باشگاه است و بارسلونا شهری فوق‌العاده است. باشگاهی بهتر از بارسلونا در جهان وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxq9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پاری سن ژرمن دیدار با بارسلونا را از دست داد