تاریخ انتشار: 1395/08/15 22:28
کد خبر: 250739

گواردیولا: باید شش - هفت گل می زدیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است تیمش شانس های بسیار زیادی را از دست داده اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.
گواردیولا: باید شش - هفت گل می زدیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، امروز عصر منچسترسیتی در خانه در برابر میدلزبورو در حالی متوقف شد که شانس های زیادی را در نیمه اول از دست داد تا در دقیقه 91 گل تساوی را بپذیرد.

 

تساوی برابر میدلزبورو: "بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم. ما می توانستیم گل دوم و حتی سوم را به ثمر برسانیم و خیلی به این اتفاق نزدیک بودیم. 6 یا 7 موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آن بهره ببریم". 

 

 

 

 

امکان سقوط منچسترسیتی تا رده چهارم بعد از هفته ها صدرنشینی: "وقتی چنین شانس هایی را از دست می دهیم، باید این شرایط را بپذیریم اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. در 3 بازی اخیر خانگی خود 6 امتیاز از دست داده ایم اما هنوز صدرنشین هستیم اما تمام تمرکز ما باید روی حرکت به سمت جلو باشد".

به ثمر رسیدن صد و پنجاهمین گل آگوئرو با لباس سیتی: "به ثمر رساندن این تعداد گل شگفت انگیز است و من باید به او تبریک بگویم. من در تمام طول دوران حرفه ای خود تنها 11 گل به ثمر رساندم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opqld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا عذرخواهی یحیی توره را پذیرفت