تاریخ انتشار: 1400/12/23 14:16
کد خبر: 24635

رانگنیک: یونایتد ستاره‌هایی جز رونالدو هم دارد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو تنها موتور محرک این تیم نیست.
رانگنیک: یونایتد ستاره‌هایی جز رونالدو هم دارد

 رونالدو در جریان دیدار منچستریونایتد برابر تاتنهام موفق شد بار دیگر درخشش خیره‌کننده خود را به نمایش بگذارد و با سه گلی که وارد دروازه حریف کرد زمینه‌ساز پیروزی این تیم شد.

یونایتد در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و در تلاش است تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.

رانگنیک درباره درخشش رونالدو به خبرنگاران گفت:« البته که کریستیانو بازیکن مهمی است. او با توجه به شهرت و سبک بازی‌ای که دارد هنوز می‌تواند روی این تیم تاثیرگذار باشد اما بازیکنان دیگری هم هستند که باید مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرند، خوب عمل کنند و رهبر تیم باشند.»

او با تمجید از عملکرد این ستاره پرتغالی اظهار داشت:« او می‌تواند با چنین نمایش‌های رهبری تیم را برعهده داشته باشد. این چیزی است که از وقتی من به این تیم آمده‌ام به او گفته‌ام، این که با چنین عملکردی می‌تواند یکی از موتورهای محرک تیم باشد.»

این مربی آلمانی با اشاره به نقش سایر بازیکنان یونایتد در ترکیب این تیم اضافه کرد:« اما نباید فراموش کنیم که ما بازیکنان دیگری داریم که آنها هم همین نقش را دارند، بازیکنانی شامل فرد، هری مگوایر، رافائل واران، ویکتور لیندلوف و سایرین. امیدوارم ادینسون کاوانی هم تا آخر فصل در دسترس باشد. این که او در شش هفته اخیر در دسترس ما نبوده باعث ناامیدی است.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kell8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو بهترین بازیکن ماه منچستر یونایتد شد+عکس