تاریخ انتشار: 1400/12/27 14:29
کد خبر: 24450

تاکید اسطوره رئال؛ جذب همزمان امباپه و هالند

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید، تاکید کرد که آنها باید در همین تابستان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند.
تاکید اسطوره رئال؛ جذب همزمان امباپه و هالند

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید کارهای انتقال کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو را نهایی کرده است. با این حال ستاره فرانسوی تنها هدف بزرگ نقل و انتقالاتی فلورنتینو پرز در تابستان پیش رو محسوب نمی شود چرا که به نظر می رسد لوس بلانکوس به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند را هم بررسی می کند.

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید، تاکید کرده که این باشگاه باید در همین تابستان کار های جذب هالند و امباپه را نهایی کند. او گفت: "رئال مادرید باید با کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرارداد امضا کند‌. اگر آنها همین حالا او را جذب نکنند دیگر امکان آن وجود نخواهد داشت. اگر بتوانید هالند و امباپه را در رئال مادرید داشته باشید، این یک جهش در کیفیت است. نیازی به شک نیست. وینیسیوس، بنزما، هالند و امباپه می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند."

وضعیت کنونی رئال مادرید: "من رئال مادرید دنبال می‌کنم و آنها همه کارها را به خوبی انجام می‌دهند. من واقعا از بازگشت رئال مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن لذت بردم."

گوتی که حتی در مقطعی شایعات درباره احتمال حضور او روی نیمکت رئال مادرید نیز مطرح شده بود حالا ابراز امیدواری کرده که دوباره به عرصه مربیگری بازگردانید. او در این باره گفت: "من دوست دارم دوباره مربیگری کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qn6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آدیداس هالند را به رئال می‌برد؟