تاریخ انتشار: 1400/12/29 12:23
جاشوا کیمیچ؛
کد خبر: 24391

تمام فکر و ذکر لواندوفسکی بایرن مونیخ است

جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد تمام فکر و ذکر رابرت لواندوفسکی موفقیت این باشگاه است.
تمام فکر و ذکر لواندوفسکی بایرن مونیخ است

 قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 با این تیم تمام می شود و در صورت عدم تمدید قرارداد در فصل بهار، در تابستان شاهد جدایی این بازیکن از بایرن مونیخ بعد از یک دهه خواهیم بود. جاشوا کیمیچ در مصاحبه ای در خصوص برتری پرگل بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین و البته احتمال جدایی لواندوفسکی از این تیم صحبت کرده است.

جاشوا کیمیچ گفت: "ما در نیمه اول دیدار مقابل یونیون برلین دو یا سه موقعیت گلزنی خوب را به راحتی از دست دادیم که این غیرضروری بود. اما در فکر می کنم شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل یونیون برلین بودیم و می توانستید متوجه شوید که نگرش تیمی ما درست است. در واقع در همان نیمه اول پیروزی در این دیدار را تضمین کردیم.

عملکرد نیانزو؟ او در ابتدای دوران حضورش در بایرن مونیخ دچار مصدومیتی جدی شد و متاسفانه نیانزو هنوز بازی های زیادی در ترکیب بایرن انجام نداده است. اما فکر می کنم او و دایوت اوپامکانو برابر یونیون برلین خیلی خوب بازی کردند و ما در خط دفاعی نسبتا احساس امنیت داشتیم.

آینده رابرت لواندوفسکی و احتمال جدایی این بازیکن بایرن مونیخ؟ من نمی دانم روند مذاکرات چگونه پیش می رود یا آیا اصلا صحبتی وجود دارد یا خیر. لواندوفسکی کاملا درگیر بازی های بایرن مونیخ است و من حس نمی کنم فکر او جای دیگری مشغول باشد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5ygj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن به لواندوفسکی چراغ سبز نشان داد