تاریخ انتشار: 1400/12/29 17:05
کد خبر: 24382

افشای جزئیاتی جدید از دستبرد به خانه پل پوگبا

پل پوگبا به سومین بازیکن منچستریونایتد تبدیل شد که خانه‌‌اش توسط یک گروه از سارقان مورد دستبرد واقع می‌شود.
افشای جزئیاتی جدید از دستبرد به خانه پل پوگبا

 منچستریونایتد سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها بازبماند.

پوگبا در نیمه دوم تعویض شد و ساعاتی پس از مسابقه اعلام کرد که همزمان با برگزاری این بازی، اتفاق ناگواری در منزلش رخ داده است.

 

او با انتشار توییتی در صفحه‌اش گفت که وقتی ماریا زولای، همسرش، برای تماشای بازی او به ورزشگاه رفته و دو فرزندش در خانه بودند، سارقان به منزل او حمله کرده‌اند.

پوگبا در این پیام در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:« شب گذشته بدترین کابوس خانواده ما به حقیقت تبدیل شد و خانه ما هدف حمله سارقان قرار گرفت، این در حالی بود که بچه‌های ما در اتاق خواب خودشان به خواب رفته بودند.»

به نوشته سان، ظاهراً سارقان منزل پوگبا همان گروهی هستند که پیش از این منزل دو بازیکن دیگر منچستریونایتد، ویکتور لیندلوف و جسی لینگارد را هم مورد دستبرد قرار دادند.

استناد پلیس در مورد این فرضیه، رؤیت یک دستگاه خودروی آئودی مشکی در نزدیکی عمارت 3.5 میلیون پوندی پوگبا است که پیش از این در نزدیکی منازل لینگارد و لیندلوف هم رؤیت شده بود. علاوه بر این سه بازیکن، چندی قبل هم بخشی از اموال ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی هم مورد سرقت واقع شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5kwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پوگبا خواستار جدایی از منچستریونایتد شد