تاریخ انتشار: 1400/12/29 22:56
کد خبر: 24372

مدافع اسپانیایی تاتنهام در رادار بارسلونا

بارسلونا به سرجیو رگیلون مدافع اسپانیایی تاتنهام و سابق رئال مادرید علاقه‌مند است و می‌خواهد او را در تابستان آتی به خدمت بگیرد.
 مدافع اسپانیایی تاتنهام در رادار بارسلونا

رگیلون دومین فصلش را در تاتنهام پشت سر می‌گذراند و بند بازخریدی توسط رئال در قرارداد او گنجانده شده که به غول‌های مادریدی اجازه می‌دهد مدافع سابق خود را به سانتیاگو برنابئو بازگردانند. خرید یک مدافع چپ برای ژاوی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در اولویت است. 

حالا کارلس دومنش خبرنگار رادیو کاتالونیا مدعی است که خوان لاپورتا درصدد جذب سرخیو رگیلون است و می‌خواهد او را به اسپانیا بازگرداند. کاتالان‌ها برخلاف پست دفاع راست که چند بازیکن باکیفیت مثل سرجینیو دست، دنی آلوز و مینگوئزا در اختیار دارند، برای پست دفاع چپ فقط به جوردی آلبا متکی هستند و به همین دلیل ژاوی قصد دارد آن پست را نیز تقویت کند و در این راه بازیکنانی مثل رگیلون و حتی تالیافیکو از آژاکس را زیرنظر قرار داده است. با وجود ادعای دومنش، دیگر منابع نزدیک به آبی اناری‌ها، وقوع این انتقال را تقریبا غیرممکن پیش‌بینی کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد که خود رگیلون نیز علاقه‌ای برای بازی کردن در پیراهن رقیب دیرینه کهکشانی‌ها داشته باشد. 

لاپورتا چند گزینه نیز برای پست دفاع مرکزی نیز در نظر دارند که سزار آزپیلیکوئتا و کریستنسن از چلسی، در صدر لیست قرار گرفته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45al7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 داور ال‌کلاسیکو مشخص شد