تاریخ انتشار: 1401/01/01 14:54
کد خبر: 24358

توئیت فوری پیکه پس از ال‌کلاسیکو و جواب کنایه‌آمیز مدیربرنامه بنزما+عکس

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا بلافاصله پس از پیروزی قاطع تیمش در ال‌کلاسیکو یک توئیت منتشر کرد که واکنش‌هایی به همراه داشت.
توئیت فوری پیکه پس از ال‌کلاسیکو و جواب کنایه‌آمیز مدیربرنامه بنزما+عکس

شب گذشته (یکشنبه) جرارد پیکه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نه تنها به بارسلونا برای کسب پیروزی 4 بر صفر برابر رئال مادرید کمک کرد بلکه رکورد سریع‌ترین واکنش یک بازیکن به پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو را هم جابجا کرد. پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه هنوز بازیکنان دو تیم به رختکن نرسیده بودند که پیکه یک پیام کوتاه در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد با این مضمون که «ما برگشتیم».

در همین حال شبکه مویستار پلاس اسپانیا یک صحنه از مسابقه را شکار کرد - زمانی که بارسلونا 2 بر صفر پیش بود - که در آن پیکه با فریاد به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید:«بیشتر، بیشتر، بیشتر» و از آنها می‌خواهد که تعداد گل‌های‌شان برابر حریف مادرید را افزایش دهند.

توئیت پیکه با واکنش‌هایی همراه بود که یکی از آنها از سوی کریم الجزیری مدیربرنامه کریم بنزما بود. مدیربرنامه‌های بنزما که ظاهراً تحمل کری‌خوانی پیکه را برای تیم بازیکنش نداشته، در حساب کاربری‌اش در توئیتر به توئیتی دیگری از پیکه مربوط به سال 2017 درباره ماندن نیمار در بارسلونا (توئیت معروف «می‌ماند» که روی جلد نشریه اسپورت کاتالونیا هم رفت و البته هرگز محقق نشد چون نیمار در همان سال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست)، اشاره داشت: تیتر روی جلد فردای (روزنامه) اسپورت را هم پیدا کردیم. فقط امیدواریم که این بار اشتباه نشده باشد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5kpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدری: اگر رئال مادرید پیشنهاد می‌داد، رد نمی‌کردم/ راضی‌ام که دست شیخ‌های پاریس و منچستر به من نرسد