تاریخ انتشار: 1401/01/02 22:46
کد خبر: 24317

زلاتان: دیگر مثل من را نمی‌بینید پس لذت ببرید

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید فکر کردن به بازنشستگی کمی او را وحشت زده می‌کند.
زلاتان: دیگر مثل من را نمی‌بینید پس لذت ببرید

زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله هنوز هم در این سن و سال به بازنشستگی از فوتبال فکر می‌کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که او به زودی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با میلان تمدید خواهد کرد. او همچنین در حال حاضر با سوئد در رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی حضور دارد و همچنان از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

زلاتان در یک نشست خبری پیرامون ایده بازنشستگی از فوتبال گفت: "من نسبت به ایده بازنشستگی کمی احساس وحشت دارم. مطمئنا تا زمانی که بتوانم نتیجه بگیرم و در عین حال اذیت هم نشوم، تا وقتی ممکن است به بازی کردن ادامه خواهم داد. می خواهم بدون حسرت به حرفه‌ام پایان دهم بنابراین باید زمان بازی ام را به حداکثر برسانم.

نمی‌دانم، خواهیم دید که بازنشستگی چه زمانی فرا می رسد. می توانم بعد از بازنشستگی تصمیم بگیرم شروع به کاری کنم، استراحت کنم یا کلا ناپدید شوم. می‌دانم آدرنالینی که در حال حاضر دارم با آن زمان یکسان نخواهد بود. ما برای بیدار شدن، رفتن به تمرین، بازگشت به خانه و استراحت برنامه ریزی شده ایم.  این 20 تا 25 سال ادامه دارد، اما یک روز از خواب بیدار می شوم و هیچ برنامه ای ندارم و این احساس عجیبی خواهد بود."

ابراهیموویچ در پایان گفت: "فکر می‌کنم بزرگترین غم متعلق به شما باشد، زیرا دیگر نمی‌توانید بازی من را تماشا کنید.  الان باید از آن لذت ببرید، چون دیگر امثال من را نخواهید دید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qay99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تلاش زلاتان برای حضور در دیدار برابر ناپولی