تاریخ انتشار: 1401/01/03 22:50
کد خبر: 24284

پوگبا: چون پولداریم نمی‌توانیم ناراحت باشیم؟

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد فاش کرد روزهای دشوار و تلخ را سپری کرده است.
پوگبا: چون پولداریم نمی‌توانیم ناراحت باشیم؟

 بسیاری معتقدند پل پوگبا در ترکیب تیم ملی فرانسه به وضوح عملکرد بهتری از رده باشگاهی از خود نشان می دهد و البته خود این بازیکن نیز این مسئله را قبول دارد. اما حالا خود پل پوگبا در مورد دلایل این تفاوت سطح و البته دوران افسردگی خود در سال‌های اخیر صحبت کرده است.

پل پوگبا گفت: "در ترکیب تیم ملی فرانسه کار ساده‌ای دارم. من در پست خود بازی می‌کنم، نقش خود را دانسته و اعتماد سرمربی و بازیکنان را احساس می کنم. طبیعی است که در منچستریونایتد تفاوت را احساس کنید، زیرا زمانی که اغلب پست، سیستم تیمی یا بازیکنان کناری شما تغییر می کنند، داشتن ثبات سخت است.

من با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه خیلی خوب کنار می آیم، او نقشی را به من داد که می شناسم، اما آیا در منچستریونایتد واقعا چنین شرایطی دارم؟ من خودم نیز این سوال را می پرسم، اما پاسخی پیدا نمی کنم.

من در دوران حرفه ای خود دچار افسردگی شدم، اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. شخصا معتقدم این روند از زمانی شروع شد که من زیر نظر ژوزه مورینیو در منچستریونایتد بازی می کردم. شما از خودتان سوال می‌پرسید و در حقیقت نمی‌دانید که آیا مقصر این شرایط هستید یا نه، زیرا هرگز چنین لحظاتی را در زندگی خود تجربه نکرده‌اید.

همه ورزشکاران بزرگ چنین لحظاتی را پشت سر می گذارند، اما معدود افرادی در مورد آن صحبت می کنند. به ناچار در بدن و ذهن خود احساس افسردگی خواهید کرد و ممکن است یک ماه و حتی یک سال را با این شرایط سپری کنید. ما درآمد زیادی به دست می‌آوریم و واقعاً شکایتی نداریم، اما آیا چون وضع مالی خوبی داریم باید همیشه شاد باشیم؟ زندگی اینطور نیست و ما ابرقهرمان نبوده، بلکه فقط یک انسان هستیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5mye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشای جزئیاتی جدید از دستبرد به خانه پل پوگبا