تاریخ انتشار: 1401/01/04 22:39
کد خبر: 24236

ستاره PSG خواهان جدایی؛ پای مسی و نیمار در میان است!

به نظر می‌رسد اشرف حکیمی به درهای خروج باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بسیار نزدیک شده است.
 ستاره PSG خواهان جدایی؛ پای مسی و نیمار در میان است!

مانند دو، سه سال گذشته به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در تابستان 2022 نیز در بحث نقل و انتقالات روزهای شلوغی را سپری خواهد کرد. شاید مهم‌ترین بحث پیرامون این تیم در حال حاضر به کیلیان امباپه اختصاص دارد. به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پی‌اس‌جی اتخاذ کرده و به احتمال فراوان راهی رئال مادرید خواهد شد.

گمانه‌زنی‌های دیگری نیز در مورد ورودی و خروجی‌های پاری سن ژرمن وجود دارد. در روزهای اخیر گزارش‌ها در فرانسه حکایت از آن داشته که در صورت جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن اشرف حکیمی نیز به دنبال ترک پارک دو پرنس خواهد بود چرا که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی این تیم رابطه خیلی خوبی ندارد.

در همین راستا RMC تایید کرده که ستاره مراکشی خواهان ترک پاری‌سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو شده است. در این گزارش ادعا شده که اشرف حکیمی از رابطه خوبی با لیونل مسی و نیمار برخوردار نیست و اصلاً با این دو فوق ستاره پی‌اس‌جی حرف هم نمی زند. همچنین تاکید شده که حکیمی از فوتبال خود در پاری‌سن‌ژرمن لذت نمی‌برد و همه این مسائل باعث شده که او به دنبال پیدا کردن یک تیم جدید باشد.

گفتنی است اشرف حکیمی در همین تابستان گذشته از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست اما حالا خیلی زود به درهای خروج باشگاه فرانسوی نزدیک شده است. همچنین در مورد او گفته می‌شود که باشگاه رئال مادرید بی میل نیست که این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو برگرداند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5m5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آینده بازیکن رئال در هاله ای از ابهام