تاریخ انتشار: 1401/01/07 16:04
کد خبر: 24146

پوگبا: هنوز تصمیمی در مورد آینده حرفه‌ای‌ام نگرفته‌ام/ می‌خواهم برای کسب جام بازی کنم

هافبک فرانسوی منچستریونایتد به نوعی به احتمال جدایی‌اش از شیاطین سرخ در پایان فصل اشاره کرد.
پوگبا: هنوز تصمیمی در مورد آینده حرفه‌ای‌ام نگرفته‌ام/ می‌خواهم برای کسب جام بازی کنم

پل پوگبا که قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، به نظر می‌رسد قصد دارد به حضور 6 ساله‌اش در این تیم انگلیسی پایان دهد، این در حالی است که یوونتوس نسبت به بازگرداندن او به جمع راه‌راه‌پوشان تورین علاقه‌مند است و از باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید هم به عنوان دیگر مقاصد احتمالی این هافبک فرانسوی یاد شده است.

پوگبای 29 ساله که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد، در گفت‌وگو با برنامه «تله فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: هنوز تصمیمی در مورد آینده حرفه‌ای‌ام نگرفته‌ام. هنوز هیچ کاری انجام نشده است. می‌توانم فردا در این خصوص تصمیم‌گیری کنم یا در جریان پنجره نقل‌وانتقالاتی. می‌خواهم برگردم و فصل را به بهترین شکل ممکن با منچستریونایتد به پایان ببرم.

وی در ادامه اظهار داشت: می‌خواهم عناوین قهرمانی کسب کنم، برای کسب جام بازی کنم اما امسال و چند سال اخیر ما هیچ عنوانی کسب نکرده‌ایم که این غم‌انگیز است. فصل هنوز تمام نشده است اما برای ما تقریباً تمام شده است چون ما دیگر شانسی برای کسب جام نداریم.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ این فصل در 23 بازی منچستریونایتد را همراهی کرده و کنار ثبت 9 پاس‌گل، یک گل هم به ثمر رسانده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان به پاری‌سن‌ژرمن «نه» گفت