تاریخ انتشار: 1401/01/13 20:57
کد خبر: 23877

توخل: نمی‌خواهم از این شکست یک درام بسازم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش بعد از گلی که به ثمر رساندند انتقاد کرد.
توخل: نمی‌خواهم از این شکست یک درام بسازم

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بعد از وقفه بازی های ملی برای چلسی کابوس وار آغاز شد. شاگردان توماس توخل امروز در استمفوردبریج میزبان برنتفورد بودند که در پایان این دیدار با نتیجه عجیب 4-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

توماس توخل بعد از شکست سنگین تیمش گفت: "ما تلاش‌مان را انجام دادیم اما خودمان زندگی را برای خودمان سخت کردیم زیرا در دفاع مرتکب اشتباهاتی شدیم. بعد از گلزنی ما فراموش کردیم که هنوز 40 دقیقه از زمان بازی باقی مانده است. ما 10 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم.

شروع سختی برای ما بود اما اولین بار نیست که بعد از وقفه بازی های ملی این اتفاق رخ می دهد. با این حال ما در نیمه اول خوب بودیم و نیمه دوم را هم عالی شروع کردیم و پیش افتادیم اما در ادامه شرایط تغییر کرد."

توخل در ادامه گفت: "ما در ادامه بی‌خیال دفاع شدیم و در 10 دقیقه سه گل دریافت کردیم. این یک اتفاق غیر معمول برای ما بود و نمی‌دانم که چرا چنین شرایطی رقم خورد‌. چنین لحظاتی برای ما کاملاً عجیب بود. ما سخت برای گل اول کار می‌کردیم و می‌دانیم که بازی مقابل برنتفورد چقدر سخت است اما نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم."

توخل در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب ترکیب برابر برنتفورد به بازی برابر رئال مادرید فکر کرده یا خیر نیز گفت: "نه قطعا نه، ما تیمی را انتخاب کردیم که فکر می‌کردیم می‌تواند مقابل برنتفورد موفق باشد. اکنون یک روز تعطیل پیش رو داریم و از دوشنبه تمرینات را پیگیری می کنیم. به نظر می‌رسد که این شکست این اتفاق کوتاه مدت است و نمی‌خواهم از آن در آن درام بسازم." ‌

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayk8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صلاح و توخل، بهترین‌های ماه اکتبر انگلیس(عکس)