تاریخ انتشار: 1401/01/15 17:52
کد خبر: 23797

مارادونا نوظهور علیه تیم ملی ایران

بازیکن اسبق تاتنهام «هری کین» را با مارادونا مقایسه کرده و معتقد است که او مانند اسطوره آرژانتینی‌هاست.
مارادونا نوظهور علیه تیم ملی ایران

دیوید ژینولا ستاره فرانسوی و اسبق تاتنهام، هری کین را با دیگو مارادونا اسطوره آرژانتین مقایسه می‌کند. کین در روزهای اخیر به بازیساز جدید تاتنهام تبدیل شده و ژیولا او را برای این موضوع ستایش می‌کند.

کین در پیروزی پنج بر یک تیمش مقابل نیوکاسل تاثیر زیادی داشت. او در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما توانست ششمین پاس گل فصل خود را بدهد تا علاوه بر گلزنی، دیگر توانایی خود را نیز نشان دهد. از این رو ژینولا شباهت‌هایی بین کین و مارادونای بزرگ آرژانتینی می‌بیند. 

ژینولا در این خصوص به اسکای اسپورت گفت: پیروزی مقابل نیوکاسل بسیار تأثیرگذار بود. تاتنهام بسیار قوی به نظر می‌رسید، به خصوص در نیمه دوم. آنها با اعتماد به نفس بازی می‌کنند. بازیساز جدید تاتنهام، هری کین است. او اکنون مانند مارادونا است که در وسط میدان بازی می‌کند. پاس‌های بلند و کوتاه می‌دهد، گلزنی می‌کند و پاس گل می دهد. این هری کین جدید است.

هری کین در این فصل از لیگ برتر توانسته در ۲۹ بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل بدهد. کین در خط حمله تیم ملی انگلیس نیز حضور دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرار است در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e78z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشاره رسانه عراقی به غیبت سه بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران