تاریخ انتشار: 1401/01/17 20:47
کد خبر: 23696

تایید شد؛ علاقه میلان و آرسنال به جذب ستاره رئال مادرید

با اعلام مدیر برنامه مارکو آسنسیو، دو باشگاه میلان و آرسنال به جذب این ستاره اسپانیایی علاقه‌مند هستند.
تایید شد؛ علاقه میلان و آرسنال به جذب ستاره رئال مادرید

پس از خریدهای اخیر یعنی براهیم دیاز و تئو هرناندز، میلان با رئال مادرید روابط بسیار خوبی دارد. به گزارش اسپورت مدیاست، نمایندگان این بازیکن چند هفته پیش با مدیران میلان ملاقات و علاقه روسونری به او را تایید کردند.

در همین راستا اکنون مدیر برنامه‌های مارکو آسنسیو علاوه بر تایید علاقه میلان به این بازیکن مدعی شده که آرسنال نیز به دنبال جذب هافبک رئال مادرید است. ایجنت ستاره اسپانیایی در این‌باره می‌گوید: "ما به علاقه میلان افتخار می‌کنیم. روسونری یک گزینه‌ها است حتی اگر از چند باشگاه انگلیسی از جمله آرسنال پیشنهاد وجود داشته باشد. ما آماده ارزیابی هر گزینه‌ای هستیم."

01646743

 

میلان در تابستان به دنبال یک وینگر هجومی و یک هافبک هجومی جدید خواهد بود. قرارداد آسنسیو در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و طبق گزارش‌ها، رئال مادرید به او پیشنهاد داده است که سالیانه 5 میلیون یورو به این بازیکن بدهد. بر اساس این گزارش، آنها انتظار دارند تا قبل از پایان فصل پاسخی دریافت کنند، اما آسنسیو هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است.

این بازیکن 26 ساله منتظر است تا بداند آیا کیلیان امباپه در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد به برنابئو می‌رود یا خیر و اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است تصمیم بگیرد برای بازی بیشتر، رئال مادرید را ترک کند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a65o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال آرسنال و رئال مادرید بر سر مارکو آسنسیو