تاریخ انتشار: 1401/01/19 14:20
جوزپ پدرول:
کد خبر: 23622

مطمئنم امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی می‌کند

جوزپ پدرول، کارشناس ال‌چرینگیتو، تاکید کرد که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
مطمئنم امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی می‌کند

کیلیان امباپه که در برتری 5-1 ابتدای هفته پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان در هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه دو گل به ثمر رساند و سه پاس‌گل هم داد، پس از این دیدار در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرد. این ستاره فرانسوی قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و گفته می‌شود او به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: "اگر تصمیمی گرفته بودم، آن را اعلام می‌کردم. هنوز انتخابم را نکرده‌ام و همه این را می‌دانند. عناصر و پارامترهای جدیدی وجود دارند که دارم به آنها فکر می‌کنم. نمی‌خواهم اشتباهی در این زمینه بکنم. من همیشه صریح بوده‌ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. می‌خواهم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم اما تصمیم‌گیری در این خصوص آسان نیست."

کیلیان امباپه

این مصاحبه کیلیان امباپه باعث شده نگرانی بزرگی برای هواداران رئال مادرید ایجاد شود و حالا بسیاری معتقد هستند که با توجه به این اظهار نظر ستاره فرانسوی اصلا بعید نیست که او نهایتاً قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کند، به خصوص اینکه قطعاً قطری‌ها برای حفظ این ستاره فرانسوی تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو، همواره تاکید داشته که قطعاً امباپه نهایتاً در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد و حتی اخیراً بعد از مصاحبه ستاره فرانسوی نیز نظر خود را تغییر نداد. او حالا یک بار دیگر اظهارنظر کوتاهی در این باره انجام داده و می‌گوید: " امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد، من مطمئنم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای غیرمنتظره؛ بارسا رقیب رئال در راه جذب امباپه!

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس