تاریخ انتشار: 1401/01/21 15:04
آخر فصل معلوم می‌شود
کد خبر: 23543

امباپه: دیگر به این سوال جواب نمی‌دهم

کیلیان امباپه برای جلوگیری از ایجاد هرگونه حاشیه دیگر قصد ندارد در مورد آینده اش صحبت کند.
امباپه: دیگر به این سوال جواب نمی‌دهم

در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان رده هفدهمی خود تیم کلرمون‌فوت را با نتیجه 1-6 در هم کوبید.

سه گل از این بازی در دقایق 6، 71 (پنالتی) و 83 سهم نیمار بود و سه گل دیگر آن در دقایق 19، 74 و 80 به نام کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG ثبت شد. لیونل مسی هم در این بازی سه پاس گل داد.

با این نتیجه پاریسی‌ها ضمن کسب بیست‌و‌دومین برد فصل خود 71 امتیازی شدند و یک گام دیگر به سوی مسجل کردن قهرمانی زود‌هنگام‌شان در این فصل لوشامپیونه برداشتند.

در پایان بازی کیلیان امباپه مطابق معمول یکی از بازیکنانی بود که پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. ستاره اول پی اس جی که حالا در لیگ فرانسه 20 گله است، در مصاحبه با کانال پلاس با سوالی همیشگی در مورد اینده اش روبرو شد.

nzzkchiu

او که قراردادش در پایان فصل تمام می شود و شایعات زیادی در مورد انتقالش به رئال وجود دارد، هفته پیش گفته بود که حالا پارامترهایی جدید به میان آمده‌اند و شاید حتی قراردادش با پی اس جی را تمدید کند. امباپه اما این بار پاسخ داد:« بارها به این سوال پاسخ داده ام. می خواهم بگویم که دیگر تا پایان فصل در مورد آینده‌ام صحبت نخواهم کرد. فصل که تمام شود از تصمیمم مطلع خواهید شد. تا آن زمان همه تمرکزم روی بازی های باقیمانده خواهد بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5wrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای غیرمنتظره؛ بارسا رقیب رئال در راه جذب امباپه!