تاریخ انتشار: 1401/01/22 16:36
الماس‌ها تحت فشار شکل می گیرند؛
کد خبر: 23475

ناگلزمان: باید در صورت نیاز فوتبال کثیف بازی کنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل ویارئال عملکرد درخشانی ارائه دهد.
ناگلزمان: باید در صورت نیاز فوتبال کثیف بازی کنیم

شاید تصور می‌شد بایرن مونیخ کار دشواری برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رو نداشته باشد و در همان بازی رفت کار ویارئال را تمام کند اما شاگردان اونای امری دست به کار بزرگی زدند و با یک گل بایرن را شکست دادند؛ موضوعی که باعث شده تیم یولیان ناگلزمان در بازی برگشت که فردا شب برگزار می‌شود فقط به پیروزی با فاصله بیش از یک گل برای صعود احتیاج داشته باشد.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ویارئال گفت: "ما همیشه در مهمترین مقاطع فصل بهترین عملکرد خود را ارائه دادیم و فردا نیز می خواهیم همین کار را انجام دهیم. احساس فشار یک مسئله طبیعی است. الماس ها تحت فشار شکل می گیرند. امیدوارم فردا عملکرد درخشانی از خود نشان دهیم.

ویارئال در بازی اول توانست از فشار خارج شود. اعمال فشار برای به دست آوردن سریعتر توپ مهم خواهد بود. ما باید آن را افزایش دهیم. نباید به ویارئال مهلت دهیم تا کیفیت خود را در زمین نشان دهد. ما نباید مرتکب خطاهای تاکتیکی شویم و در صورت نیاز فوتبال "کثیف" بازی کنیم. باید آنها را به دلیل تبدیل نکردن موقعیت هایشان به گل در بازی اول مجازات کنیم."

ناگلزمان در ادامه گفت: "همه باید کمتر صحبت کنند و مسئولیت را بر عهده بگیرند. ما یک بازی بد در ویارئال داشتیم و آنها بهترین بازی خود را انجام دادند. فردا چیزهای زیادی در خطر است، بنابراین ما باید سرمایه گذاری زیادی کنیم. همه ما در حال حاضر در اوج خود نیستیم. اما این در طول یک فصل طبیعی است.

01677331

ترکیب مشخص شده است. من برای سابیتزر خوشحال بودم که مقابل آگزبورگ اینقدر خوب بازی کرد. اما فردا به سراغ بازیکنانی می روم که از قبل با چنین شرایطی آشنا هستند و این باشگاه را به خوبی می شناسند."  

انتقادات از لروی سانه: "من تقریبا با همه از جمله لروی صحبت کرده ام. ما به طور خلاصه در مورد اتفاقات روز شنبه صحبت کردیم. هیچ چیز دراماتیکی نیست. گاهی اوقات او بهترین خود را نشان نمی دهد، اما بازیکنی است که همیشه حال خوبی دارد. به ندرت او را در حال بدی دیده‌ام."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488dol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی بایرن: مسئله لواندوفسکی حل خواهد شد