تاریخ انتشار: 1401/01/23 21:51
کد خبر: 23410

پس‌لرزه‌های رفتار زشت رونالدو ادامه دارد/ حمله مادر یک پسربچه به رونالدو؛ انگار ما به او بدهکار هستیم!

مادر پسری که کریستیانو رونالدو موبایلش را شکست مدعی شد این فوق‌ستاره فوتبال به پسرش حمله کرده و سپس طوری رفتار کرد که انگار به او مدیون هستند!
پس‌لرزه‌های رفتار زشت رونالدو ادامه دارد/ حمله مادر یک پسربچه به رونالدو؛ انگار ما به او بدهکار هستیم!

یک مادر، باشگاه منچستریونایتد را به دلیل رفتار وحشتناک کریستیانو رونالدو با پسر نوجوانش به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که رونالدو طوری رفتار کرد که انگار ما به او بدهکاریم.

سارا کلی گفت که پسر اوتیسمی‌اش «جیک هاردینگ» ۱۴ ساله، نمی‌خواهد با این بازیکن ملاقات کند، زیرا رونالدو گوشی موبایلش را از دستش پرت کرد و انداخت.

رونالدو پس از شکست ۱-۰ یونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک، خود را باخته بود و ناامیدی‌اش را به همه نشان داد. در حالی که از زمین خارج می‌شد، به دست پسربچه‌ای ضربه زد و گوشی موبایل پسر پرت شد.

مادر پسربچه ادعا می‌کند که پس از این حادثه دست پسرش کبود شد. منچستریونایتد پس از پخش این کلیپ تحقیقاتی را آغاز کرده بود، اما نشریه «سان» متوجه شد که رونالدو با مجازات مواجه نخواهد شد. گفته می‌شود که باشگاه عذرخواهی او را پذیرفته است.

حالا مادر پسربچه گفت که بعد از تماس نمایندگان رونالدو با آن‌ها، هیچ علاقه‌ای به ملاقات با رونالدو ندارند. او به «اسکای نیوز» گفت: «من چیزی برای گفتن به او ندارم. چرا باید به اولدترافورد بروم؟ چرا یک «آبی» بخواهد برای ملاقات با یک «قرمز» برود؟ اگر او اصیل بود، فکر می‌کنم باید در لحظه برمی‌گشت و تلفن جیک را برمی‌داشت و می‌گفت: «متاسفم». این برای من مانند جوک بود: «ورزشکاری». اگر میتوانی این کار را با یک نوجوان ۱۴ ساله انجام دهی اصلاً روحیه ورزشکاری نداری.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5gvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان اتلتیکومادرید: در دفاع و حمله عالی کارکردیم