تاریخ انتشار: 1401/01/27 17:06
ادعای دیاریو اسپورت:
کد خبر: 23248

خشم ژاوی، مدافع فرانسوی در فهرست فروش بارسا

سرمربی بارسلونا از کلمنت لنگله ناراضی است و مشکلی با جدایی او ندارد.
خشم ژاوی، مدافع فرانسوی در فهرست فروش بارسا

 عملکرد دفاعی بارسلونا طی سال های گذشته با انتقادات زیادی همراه بوده است. در واقع بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که ضعف دفاعی بارسا علت ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بوده و آن ها برای موفقیت، به تقویت این بخش از زمین خود احتیاج دارند.

اریک گارسیا زمستان جذب شد و برای تمدید قرارداد رونالد آرائوخو نیز توافقات نهایی صورت گرفته است. اخباری در مورد جذب آندرس کریستیانسن و سزار آسپلیکوئتا از چلسی هم شنیده می شود. به این ترتیب بعید است دیگر جایی برای کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی، دو مدافع فرانسوی بارسا باشد. لنگله در بازی یکشنبه گذشته برابر لوانته به محض ورود به زمین یک پنالتی داد و گفته می شود ژاوی اصلا از او راضی نیست.

01546376

لنگله در دوران رونالد کومان از بازیکنان اصلی و کلیدی بارسلونا در خط دفاعی بود اما ژاوی اعتقادی به این مدافع فرانسوی ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد که از مثلث پیکه، آرائوخو و گارسیا استفاده کند.

طبق گزارش دیاریو اسپورت، ژاوی با جدایی لنگله هیچ مشکلی ندارد و او را در فهرست خروجی‌ها باشگاه قرار خواهد داد. این مدافع باتجربه مشتریان زیادی هم دارد و باشگاه بارسلونا قصد دارد که با قیمتی مناسب او را بفروشد تا زمینه برای جذب مدافعان جدید فراهم شود.

g0ulbrrs

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a9o9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل اصلی بارسا و ژاوی؛ پست دفاع راست