تاریخ انتشار: 1401/01/28 01:07
کد خبر: 23229

کلوپ: لیورپول مقابل منچسترسیتی باورنکردنی بازی کرد/ قویترین تیم دنیا را شکست دادیم

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول عملکرد شاگردانش در شب پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به فینال جام حذفی را باورنکردنی توصیف کرد.
کلوپ: لیورپول مقابل منچسترسیتی باورنکردنی بازی کرد/ قویترین تیم دنیا را شکست دادیم

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی 3 بر 2 روز گذشته (شنبه) مردانش مقابل منچسترسیتی در بازی اول مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و صعود به فینال این رقابت‌ها، گفت: به معنای واقعی به تیمم افتخار می‌کنم، چون باورنکردنی بازی کرد. فکر می‌کنم بازی‌مان در نیمه اول یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تاکنون انجام داده‌ایم. همه کار کردیم و در زمان‌های مناسب گل هم زدیم. در نیمه اول یک نمایش باورنکردنی داشتیم که من از تک‌تک ثانیه‌های آن لذت بردم. نیمه دوم با یک گل برای من‌سیتی آغاز شد و بعد بازی باز شد. کیفیت بازی سیتی جنون‌آمیز است و شما می‌توانستید ببینید که بعد از گل‌شان، بازی بازتر شد. ما سطح کیفی بازی سیتی و سختی غلبه بر این تیم را می‌دانستیم، اما با بازیکنانی که در تیم‌مان داریم توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم.

 

کلوپ افزود: این پیروزی یک رجزخوانی برای سایر رقبا نبود. ما فقط به فینال رسیدیم. من فکر می‌کنم که سیتی قبل از بازی هم می‌دانست که مقابل ما کار سختی دارد. خب اغلب اوقات بازی‌های بین ما اینگونه بوده است. یک بار هم نتیجه این بازی 5 بر صفر بوده، زمانی که ما در ابتدای بازی یک اخراجی داشتیم اما زمانی که هر دو تیم در اوج تمرکز و آمادگی‌شان بوده‌اند، همیشه رقابت میان آنها نزدیک بوده است.

لیورپول با پیروزی برابر منچسترسیتی شانس کسب چهارگانه قهرمانی را برای خود زنده نگه داشت. کلوپ که تیمش پیش از این فاتح جام اتحادیه انگلیس شده است، در این باره گفت: صحبت از چهارگانه برای من واقعاً باورنکردنی است. این پیروزی فقط به معنای این است که ما یک بازی دیگر در جام حذفی داریم. ضمن اینکه بعد از این بازی باید مقابل استون‌ویلا قرار بگیریم و بازیکنان ما باید خودشان را آماده کنند. با این حال ما الان روی ابرها هستیم، چون توانستیم قوی‌ترین تیم فوتبال دنیا را شکست دهیم و این واقعاً لحظه خاصی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay5we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع رسمی لیورپول در مورد شایعه جذب ارلینگ هالند
خرید او در توان ما نیست؛